دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۲۲:۴۴
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۴۷۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فراورده های روغنی

شرکت "آرین تاپ نوش" اولین واردکننده روغن سبوس برنج در ایران با نام تجاری "کینگ"

روغن سبوس برنج "کینگ" یک روغن پخت و پز جدید است که نسبت به روغنهای پخت و پز دیگر دارای یکسری فوائد و خواص موثر در سلامت می باشد و درژاپن، آمریکا و اروپا بنام روغن "سلامت" شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار فودنا، شرکت "آرین تاپ نوش"  اولین واردکننده روغن سبوس برنج در ایران با نام تجاری "کینگ" می باشد.

روغن سبوس برنج محصولی شگفت انگیز گرفته شده از پوسته خارجی و قهوه ای رنگ برنج بنام   "bran "می باشد که متفاوت از شلتوک است.

روغن سبوس برنج "کینگ" یک روغن پخت و پز جدید است که نسبت به روغنهای پخت و پز دیگر دارای یکسری فوائد و خواص موثر در سلامت می باشد و درژاپن، آمریکا و اروپا بنام روغن "سلامت" شناخته شده است.

روغن "کینگ"کاهش دهنده کلسترول خون بهتر از روغن زیتون می باشد، این روغن همچنین منبع بزرگی از آنتی اکسیدانهاست، توازن چربی های موجود در روغن سبوس برنج با مقدار توصیه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا در یک راستا می باشد، این روغن همچنین غنی از ویتامین E بوده، تغذیه کننده پوست  بوده و خواص ضد چروکی را برای پوست دربر دارد.

 روغن سبوس برنج "کینگ" از برنج تایلندی بدون GMO تهیه شده است و شاخصه های استاندارد غذایی مناسب قلب تایلند را که پروژه ای سازماندهی شده تحت نظارت سازمان قلب تایلند و به سرپرستی دانشکده سلامت ملی دانشگاه "Mahidal" تایلند می باشد را دارا ولوح مربوطه رادریافت نموده است.

در حال حاضر بسیاری از رستورانهای ژاپنی در آمریکا از روغن سبوس برنج به جهت عملکرد بهتر آن به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده می نمایند.این روغن بطور گسترده در ژاپن، کره، چین، تایوان، تایلند، استرالیا، آمریکا و اروپا به عنوان یک روغن خوراکی سلامت و پر طرفدار استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار فودنا، بطور معمول در صنعت از پردازش 305 میلیون متریک تن سبوس برنج حدود 600هزار متریک تن روغن سبوس برنج در سال تولید می شود که 480 هزار متریک تن آن خوراکی و الباقی 1میلیون و دویست هزار متریک تن غیر خوراکی می باشد.

شرکت"آرین تاپ نوش" نماینده انحصاری روغن سبوس برنج "کینگ" درایران می باشد،

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ایمیل یا وب سایت زیر مراجعه نمایند:

 info@arianms.com     و       www.thaiedibleoil.com

 

(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶) ۲۲:۴۴
شهرام
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ Iran
0
0
0

سلام ، لطفا اعلام فرمایید چگونه می توان محصول " روغن سبوس برنج king " را جهت سوپرمارکتی واقع در گوهردشت کرج تهیه و خریداری نمود ؟ باتشکر وامتنان 09122634094


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها