یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۴۶۳۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
جشنواره سان استار:

چگونه در قرعه کشی سان استار شرکت کنیم / هر ماه یک خودرو لکسوس

سان استار به مشتریان خود به عنوان قدردانی از اعتماد آنها هر ماه یک دستگاه خودروی “Lexus ES250 Full Option 2014” به قید قرعه هدیه می دهد.

توضیح کامل نحوه ی قرعه کشی مرحله اول جشنواره ی سان استار 

  شرکت کنندگان می بایست کد 7 رقمی محصولات سان استار را به سامانه 1000033 ارسال می کردند، پس از پایان مهلت ارسال پیامک مورخ 14/12/92 ساعت 24 به همه ی پیامک های حاوی کد های ارسال شده یک شماره ردیف اختصاص داده شده که تعداد نهایی آن ها پس از مرتب سازی 308462 عدد بوده و چون قرعه کشی توسط گوی انجام شد به ازای هر رقم از میزان کل پیامک ها، یک جام گوی حاوی شماره های صفر تا نه اختصاص داده شد، بنابر این چون 308462 شش رقم دارد، یک جام گوی به رقم یکان اختصاص داده شد، یک جام گوی به رقم صدگان، یک جام گوی به رقم هزارگان، یک جام گوی به رقم ده هزارگان و جام اخر به رقم صد هزارگان بود.

ارقام یکان تا هزارگان می توانستند کلیه ی اعداد بین صفر تا نه را شامل شوند در نتیجه در چهارجام سمت راست هر کدام ده گوی قرار داشت. گوی ها شامل اعداد بین صفر تا نه بودند. رقم ده هزارگان نیز می توانست کلیه ی اعداد بین صفر تا  9را شامل شود اما دو حالت امکان داشت که رخ دهد:

1- رقم ده هزارگان عددی بین 1 تا 9 انتخاب می شد.

2-  رقم ده هزارگان عدد صفر انتخاب می شد.

اگر حالت 1 رخ می داد، رقم صدهزارگان می توانست اعدادی بین صفر تا 2 را شامل شود اما اگر حالت 2 رخ میداد، رقم صد هزارگان می توانست اعدادی بین صفر تا سه را شامل شود. در غیر این صورت رقم های بالاتر از 308462 حاصل می شد که بین شماره ردیف ها وجود نداشت در نتیجه در جام پنجم از سمت راست هم 10 گوی شامل اعداد صفر تا 9 قرار داشت و در جام ششم از سمت راست، چهار گوی شامل اعداد صفر تا 3 قرار داشتند.




برنامه زنده ی روز 15/12/92

گوی شماره ی 3 توسط آقای روشن پژوه از جام رقم یکان برداشته و خوانده شد

گوی شماره 8 توسط آقای اکبر نژاد از جام رقم دهگان برداشته و خوانده شد

گوی شماره 9 توسط آقای روشن پژوه از جام رقم صدگان برداشته و خوانده شد

گوی شماره 2 توسط آقای اکبر نژاد از جام رقم هزارگان برداشته و خوانده شد

گوی شماره 9 توسط آقای روشن پژوه از جام رقم ده هزارگان برداشته و خوانده شد

گوی شماره 0 توسط آقای روشن پژوه از جام رقم صد هزارگان برداشته و خوانده شد

که جمعاً ردیف 92983 را نشان داد با شمار همراه 11***091269

صورتجلسه:

نظر به اینکه تعداد کل پیامک های رسیده ی صیح 308462 پیامک می باشد و جوایز این دوره شامل یک خودروی

ES250 Full Option 2014   LEXUSمی باشد، از این رو قرعه کشی با استفاده از روش گوی و گردونه و بر اساس آیین نامه قرعه کشی انجام گردید که ردیف 92983 با شماره همراه 11***091269 خانم بایرام زاده تعیین و مشخص گردید.

بنا به درخواست مکرر مشتریان محترم ،کلیه پیامک های صحیح دریافت شده در مرحله اول به صورت سیستماتک در مرحله دوم نیز شرکت داده می شوند.لذا خواهشمند است از ارسال مجدد کد های قبلی خودداری نمایید و پاکت های مرحله اول قرعه کشی را نزد خود نگهدارید زیرا در صورت برنده شدن فرد در هر مرحله ای از قرعه کشی،برنده می بایست به تعداد پامک های ارسال شده ،پاکت های خالی آبمیوه های سان استار را تحویل شرکت بدهد تا خودرو به ایشان تعلق بگیرد.


قابل توجه:

سان استار جهت دریافت مجوز پخش تبلیغات مربوط به  اجرای صحیح و بدون ابهام مراسم قرعه کشی و همچنین هدیه دادن هرماه یک لکسوس با مدل اعلام شده طبق ضوابط محکم معاونت بازرگانی سازمان صدا و سیما تعهد و ضمانت های بانکی ارائه داده است. لذا با وجود چنین ضمانتهایی در صورت خلف وعده، معاونت بازرگانی سازمان صدا و سیما، ازمحل ضمانتهای بانکی بدون اتلاف وقت خودرو لکسوس با مدل اعلام شده و حتی رنگ آن خریداری و به برنده تحویل خواهد داد. همچنین مراسم قرعه کشی نیز با حضور نماینده ناظر معاونت بازرگانی مورد تایید دادستانی، انجام میگردد.

نحوه ارسال کد جهت شرکت در قرعه کشی:

بر روی محصولات سان استار کدی هفت رقمی درج شده است. مصرف کنندگان بعد از خرید محصولات سان استار، با ارسال کد محصول به شماره 1000033  می توانند در قرعه کشی سان استار شرکت کنند. (به تصویر راهنمای انتهای صفحه مراجعه نمایید)

پس از ارسال کد به سامانه، تاییدیه ثبت پیامک به شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

اطلاعیه :

سامانه تایید پیامک از تاریخ ۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۲۲ شب به درخواست شما عزیزان فعال شده است. بدیهی است پیامک هایی که پیش از این تاریخ ارسال شده حتما در سامانه ثبت گردیده و نیازی به ارسال مجدد آنها نیست.

  نحوه قرعه کشی :

هرماه پس از پایان مهلت ارسال پیامک که زمان آن از طریق وبسایت باشگاه مشتریان استار اعلام میگردد به همه پیامک های دریافت شده یک شماره قرعه کشی اختصاص می یابد، سپس قرعه کشی در برنامه زنده  تلویزیونی که زمان آن نیز بزودی از همین درگاه الکترونیکی اعلام میگردد با نظارت نمایندگان سان استار و معاونت بازرگانی صدا و سیما و همچنین تعداد زیادی از منتخبین اعضای باشگاه مشتریان سان استار که از آنها برای حضور در برنامه زنده دعوت خواهد شد برگزار می گردد. در این برنامه زنده تلویزیونی با جداکردن تصادفی گوی های حاوی اعداد ۰ الی ۹ به تعداد هر رتبه از اعداد اختصاص یافته به پیامکها، برنده مشخص و صاحب لکسوس خواهد شد. بدیهی است که ارائه مدارک شناسایی فرد و محصول خریداری شده دارای  کد 7 رقمی موجود در آن پیامک الزامی است. همچنین در برنامه زنده تلویزیونی قرعه کشی که با حضور تعداد زیادی از اعضای باشگاه سان استار برگزار میگردد به برندگانی که از میان حضار انتخاب میشوند سی و سه سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

نکات قابل توجه:

  • این قرعه کشی در مورد تمامی محصولات سان استار می باشد.
  • کد ارسالی یک شماره ۷ رقمی می باشد و هیچ گونه کاراکتر یا فاصله ای بین ارقام آن وجود ندارد  (درصورت وجود کارکتر " / " یا "A" در بعضی از محصولات، بدون این کارکترها ارسال نمایید). لطفا پیش از ارسال کد، از درستی آن مطمئن شوید.
  • درصورت وجود دو عدد هفت رقمی روی پاکت، عدد سمت راست را بدون ستاره ارسال گردد.
  • پس از ارسال، پیامک تایید ثبت در سامانه برای شما ارسال خواهد شد.
  • باید توجه داشته باشید که اگر دریافت پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کرده باشید، پیام تایید ثبت در سامانه دریافت نخواهید کرد.
  • در صورت تکراری بودن کد ۷ رقمی درج شده بر روی محصولات به تعداد محصول دارای آن کد، پیامک جداگانه ارسال نمایید، اما بخاطر داشته باشید که در صورت برنده شدن میبایست به تعداد پیامک حاوی کد تکراری محصول دارای آن کد را تحویل دهید.
  • لطفا به خاطر داشته باشید که ارائه دادن پاکت یا ظرف محصول مصرفی در هنگام قرعه کشی الزامی است و عدم ارائه آن، حتی با وجود نشان دادن پیامک ارسالی، منجر به حذف فرد می شود.
  • تمامی پیامک های ارسالی صحیح در سیستم ثبت خواهند شد. لطفا از ارسال مجدد کد خودداری کنید چرا که برای شما دو محصول با یک کد ثبت خواهد شد و در صورت برنده شدن ارائه هر دو محصول الزامیست.
  • جهت سهولت در نگهداری پاکت های آبمیوه میتوان آن را بصورت تا شده نگهداری کنید.
  • پس از پایان هر قرعه کشی، کلیه شرکت کنندگان قبلی (و حتی برندگان) می توانند با خرید محصولات در قرعه کشی دور بعد شرکت کنند.

  

 اطلاعیه برای ارسال کد و عدم دریافت کد ....

عدم دریافت پیامک تایید از سوی سامانه ۱۰۰۰۰۳۳ به شما دلیل بر ثبت نشدن کد ارسالی نیست، اشکال از سیستم ارسال پیامک مخابرات میباشد. لذا نیازی به ارسال مجدد کد هفت رقمی نیست چرا که تا کنون هیچ نمونه عدم ثبت پیامک حتی بدون دریافت پیامک تایید مشاهده نشده است .اما جهت اطمینان بیشتر از دلیور شدن پیامک خود در گوشی همراه مطمئن شوید در این صورت هیچ شکی در ثبت پیامک در سامانه نداشته باشید.

با ثبت نام در باشگاه مشتریان سان استار ضمن بهره مندی از امتیازات اختصاصی جشنواره، هرماه یکی از برندگان ویژه اعضای باشگاه مشتریان شوید.


(یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳) ۱۲:۲۷
صفیه اسماعیلی
۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
0
0

محصولاتتون واقعا خوشمزس. قرعه کشی مرحله دوم چه زمانیه؟

سارا
۱۳۹۳/۰۳/۲۰
0
0
0

لطفن زمان قرعه کشی های سال 93 را اعلام کنید

روح الله
۱۳۹۳/۰۴/۱۲ Iran
0
0
0

باسلام و خسته نباشید خدمت شما تاریخ قرعه کشی در سال 1393 در چه تاریخی میباشد متشکرم

آسیه
۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
0

سلام امروز 93/4/14 من کد رو ارسال کردم . آیا تو این تاریخ کدهای ارسالی تو قرعه کشی شرکت داده می شن؟

ایمان عرفانی
۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
0
0

لطفا تاریخ قرعه کشی تیرماه 93 را در باشگاه مشتریان اعلام بفرمایید

پهلوان زاده
۱۳۹۳/۰۴/۲۳
1
0
0

باسلام من کد مورد نظر را ارسال کردم ولی جوابی داده نشد ایا زمان ارسال محدود است لطفازمان قرعه کشی ماهیانه را اعلا م می نمایید واینکه با ارسال یک کد هرماهه شرکت داده میشوم یاخیر

مرتضی
۱۳۹۳/۰۴/۲۳ Iran
0
0
0

من ثبت نام کردم و کدهارو هم سند کردم ولی کدی دریافت نکردم و حال در لیست کد محصولاتمم نیست دلیل چیست ؟

سحر
۱۳۹۳/۰۴/۲۴
0
0
0

چرا کد هفت رقمی روی دو آبمیوه باهم یکی است؟

مهسا
۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
0
0

سلام زمان قرعه کشی 93؟ بعد از ارسال هر کدی پیامکی دریافت نکردم؟؟

رضا رجبیان
۱۳۹۳/۰۵/۲۵
5
0
0

اقا این عکس ها همه خرابن میشه درست کنید مرسی میخوام داخل مسابقه شرکت کنید

گلشنی
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ Iran
0
0
0

سلام و عرض خسته نباشی. خوبه خوشمته ولی انشالاه با همین کیفیت باقی بماند

محسن
۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
0

با سلام ایا کد های فرستاده شده که در مرحله اول یا دوم شرکت داده شدند در مراحل بعدی هم شرکت داده میشوند ؟ با تشکر

طاهره
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ Iran
0
0
0

سلام کدهای قرعه کشی از چه تاریخی باید ارسال شود

کامیبز
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ Iran
0
0
0

آقا هیچ کدی دریافت نکردم داستان چیه؟

سحر
۱۳۹۳/۰۴/۰۵
3
0
0

سلام .ممنون از محصولات خوبتون اما چرا هیچ جوابی نمیدید ؟ دیگه هیچ تبلیغ و اطلاعاتی هم در مورد قرعه کشی در تلوزیون پخش نمی شه؟؟؟؟ با تشکر

حسینیفرد
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ United States
0
0
0

هر ماه این قرعه کشی انجام میشود لطفا تاریخ انرا در تلویزیون و ساعت انرا اعلام کنید و دسترسی به سایت هواداران سان استار مشکل هست من نتوانستم ثبت نام کنم در ضمن با وجودی که شمارها را ارسال کردم جوابی نگرفتم امیدوارم کدها ثبت شده باشد

رضا
۱۳۹۳/۰۵/۱۲
1
0
0

سلام زمان قرعه کشی مرداد ماه چه زمانیه؟

هادی
۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
0
0

از جایزه شما سپاسگذارم.لطفا دراگهی تلوزیون دقیقا ب بینندگان نحوه ارسال کد محصول را اعلام بفرمایید چرا ک بعضی ها ب اینترنت دسترسی ندارند.

حسن رستمی اله خیلی
۱۳۹۳/۰۷/۱۵
5
0
0

سلام خسته نباشی من آبمیوه میخرم رویش کد داره هریک کد واسه یک ماه هست ?

عسکرحاجتی
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ Iran
0
0
0

سلام من چند کد ارسال کردم ولی هیچ پیامی برایم ارسال نشده است

ماهک
۱۳۹۳/۰۲/۱۱ Iran
0
0
0

سلام قرعه کشی اردیبهشت چه تاریخی هست؟

زهرا شایگان
۱۳۹۳/۰۲/۲۰
0
0
0

با سلام می خواستم یک پیشنهاد بابت جایزه به شما بدهم : به نظر من بهتر است این جایزه سیصد میلیون تومانی به جایزه های کوچکتر مثلا" بیست میلیون تومانی یا ده میلیون تومانی تقسیم بشه تا تمام مردم ایران که در مسابقه شرکت می کنند هیجان و انگیزه بیشتری داشته باشند
چون یک جایزه به این بزرگی برای یک ایران بسیار ریسک پذیر و بی انگیزه است من در فروشگاهای مختلف و در اجتماعات مختلف از مردم نظر سنجی کردم و 80 % مردم با نظر من موافق بودند بعضی ها هم بی تفاوت بودند چون اصلا" سان استار را قبول نداشتند .

سپهدار
۱۳۹۳/۰۳/۲۰
5
0
0

باهات موافقم

مهدی
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ United States
0
0
0

دروغه بابا!!!!!!! هر چی ارسال کردم ثبت نشد و کد قرعه کشی واسم نفرستاد!!!!!! 

ستاره
۱۳۹۳/۰۴/۰۵ Iran
0
0
0

باهات موافقم دوست عزیز

مهشید
۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
0
0

کاملا

مهدی
۱۳۹۳/۰۴/۳۰ Iran
0
0
0

سلام موافقم اینطوری شانس برنده شدن برای مشتریان بیشتر است

جواد
۱۳۹۳/۰۴/۳۱ Iran
0
0
0

سلام دوست خوبم باهات موافقم ولی خداکنه نظرت عملی بشه

نگار
۱۳۹۳/۰۵/۱۲ United States
0
0
0

من نمیدونم چرا خودشون به این موضوع فکر نمیکنن

ناشناس
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ Iran
0
0
0

سلام منم با این نظر موافقم میزان جایزه کم میشه ولی تعداد بیشتری خوشحال میشن وقتی یه نفر جابزه رو میبره بقیه ناراحت میشن و میگن شانس ندارم بعدشم با اینکه میگین یه نفر برنده میشه و میتونه از این پول استفاده کنه ولی ممکنه این پول با اینکه کم ولی کار چند نفرو
راه بندازه و چند نفرو خوشحال کنه

حبیب اله محمدی
۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
0

درنظر گرفتن یک جایزه بعلت شانس بسیار کم روش مناسبی نیست خواهشمند معادل جایزه لکسوس سواری پراید درنظر بگیرید (حتی بجای یکی از سواریهای پراید جوائز متنوع از قبیل تلویزیون ، سکه و.......درنظر بگیرید )

مردان پرور
۱۳۹۳/۰۲/۲۲
0
0
0

سلام کد قرعه کشی برای من نیامده ممکنه در قرعه کشی شرکت داده نشوم؟

امیرحسین رجب پناه
۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
0
0

سلام من کد محصول رو پیامک کردم اما کد قرعه کشی واسم ارسال نشده . آیا فقط ارسال کد محصول از طریق پیامک ، جهت شرکت در قرعه کشی کالفیه یا باید کد قرعه کشی هم داشته باشم .

ناشناس
۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
0
0

خیر دلبر

parisa
۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
0
0

سلام من تمام کدهای روی پاکت های سان استار فرستادم dilivery پیام اومده ولی هیچ کد قرعه کشی از طرف سان استار برای من ارسال نشده لطفاتوضیحی داده شود. و مسئله دیگر تاریخ قرعه کشی تیرماه را اعلام کنید

حمید پاسبان
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ Iran
0
0
0

من خیلی فرستادم ولی جوابی ندیدم09373291859

ترانه موحدی
۱۳۹۳/۰۲/۳۰ Iran
0
0
0

باوجود ارسال32 شماره هیچ کد قرعه کشی برای من ارسال نشده

ترانه موحدی
۱۳۹۳/۰۳/۰۳
5
0
0

میخواستم مرحله چهارم قرعه کشی چه تاریخحی است وکدهای قرعه کشی از چه تاریخی باید ارسال شود

شیما
۱۳۹۳/۰۳/۲۴ United States
1
0
0

سلام من 2 بار کد فرستادم اما اس ام اس دریافت نیومد.می خوام بدونم از تاریخ خاصی باید فرستاد ؟

شیما روشنی
۱۳۹۳/۰۳/۰۴
0
0
0

سلام.قرعه کشی مرحله چارم چه زمانی میباشد

λι¡
۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
0

خودمونو دل خوش میکنیم والا

عباس
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ Iran
0
0
0

من یک محصول شربت خریدم ولی هیچ کدی روی آن ثبت نشده است.

حسین
۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
0
0

سلام تا حالا هیچ جوابی برای من نیومده

فاطمه
۱۳۹۳/۰۳/۱۵
0
0
0

سلام. لطفا تاریخ قرعه کشی مرحله چهارم سان استار رو اعلام کنید. متشکرم...

معصومه سبر علی جماعت
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ Iran
0
0
0

سلام خواستم بپرسم ارسال کد از چه تاریخی میباشد

خانوم
۱۳۹۳/۰۴/۱۲ Netherlands
0
0
0

دوستان عزیز من یکی از کسانی هستم که در قرعه کشی شرکت کردم. هنوز برنده نشدم اما یکی از آشنایان ما ماشین را بردند . بعد از اون من مدام در قرعه کشی شرکت میکنم . انشالله شما هم یکی از برنده ها باشین

اسمعیل صادقی چهارده
۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
0

سلام.لطفا جواب تایید دریافت کد ارسالی را برایمان بفرستید .زمان قرعه کشی تیرماه کی میباشد؟

بهزاد
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ Iran
0
0
0

سلام.اولا تشکر میکنم به خاطر تولید محصولات خوب وبا کیفیتی که دارید.چرا شماره پیامک مسابقتون بر روی جعبه محصولاتتون درج نشده.شاید افرادی باشن که شماره پیامک مسابقتون رو بلد نباشن.با تشکر...

حسین سلیمانی
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ Iran
0
0
0

فوق العاده

مسعودی
۱۳۹۳/۰۶/۰۸ Iran
0
0
0

لطفا: زمان قرعه کشی محصولات رو در سال 93 اعلام فرمائیدممنون

ز
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ Iran
0
0
0

سلام/من قبل از اینکه بدونم سان استار قرعه کشی داره اکثرا اب انگورشو میخریدم/چون واقا خوشمزست.اما حالا که فهمیدم قرعه کشی داره نتونستم اب انگورشو پیدا کنم!اما اناناسشم خوبه! ممنون برای کیفیت محصولتون:))))))))))))))))))))

نرگس
۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
0
0

همی ی محصولاتتون عالیه

شاپور بلیار انزابی
۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
0

سلام محصولاتتون خوب و خوشمزست راستش منم با پیشنهاد بهار موافقم که تو قرعه کشیتون بجای ی لکسوز چند تاپژو قرار بدید ، راستی داشت یادم میرفت زمان قرعه کشی تیر ماه نودوسه چه زمانی هستش ؟ ممنون میشم جواب بدید

بهار
۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
0

سلام. میشه بجای یک لکسوس ،چند خودروی پژو قرار بدید.بخدا اینجوری مردم بیشتر خوشحال میشن. چون با یک لکسوس یک نفر خوشحال میشه ولی با همین قیمت خودروی لکسوس میشه چند تا پژو تهیه کرد.به نظر من عاقلانه ش اینه که تعداد بیشتری رو خوشحال کنیم تا فقط یک نفر.

سیامند سعیدی
۱۳۹۳/۰۶/۱۱
5
0
0

سلام... از دوستانی که گفتن چند جایزه کوچیک بهتر از یکی بزرگه منم موافقم ولی می دونم یه جایزه بزرگ خیلی بیشتر جلب توجه می کنه و نظر شما هم همینه و تغییر نمیدید. راستی منم کد رو فرستادم ولی مثل اینکه یا سرکاریه یا واقعا شاید ثبت بشه ...!!؟؟ یه درخواست :
کد ثبت رو چرا برامون ایمیل نمیکنید..؟

موژان
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ Iran
0
0
0

من در خرداد می توانم کد را اس ام اس کنم ؟ یا زمانش به پایان رسیده؟

بژبژ
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ United States
0
0
0

سر کاریم

امیر
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ Iran
0
0
0

قرعه کشی بعدی کی هست؟

ه
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ Iran
0
0
0

چرا جواب نمیدین؟

اسمعیل صادقی چهارده
۱۳۹۳/۰۷/۰۱
4
0
0

سلام لطفا روش مشاهده کد ارسالی را برایم اطلاع دهید چون من ثبت نام کردم ولی سایت شما من را نمی شناسد.با تشکر

حامد
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ Iran
0
0
0

In hame jabe khalio mage mishe negah dash Begin jayeze nemidim behtareHg

سجاد باقری
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ Iran
0
0
0

سلام قرعه کشی 93/3 چه زمانیه

فرج
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ Iran
5
0
0

من دوستم فروشگاه بزرگی داره از محصولات سان استار خریده ولی چون مشتری ها میگن کدی که می فرستیم اول اینکه از سامانه سان استار جواب تحویل پیامک نمیاد و اینکه تاریخ قرعه کشی اعلام نمیشه کسی خریداری نمیکنه به من بگید واقعا دروغ یا نه؟

d1352
۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
0

سلام چندتاکدفرستادم ولی برام کد قرعه کشی نیامده

ایوب
۱۳۹۳/۰۳/۲۴ Iran
0
0
0

همه اش پارتی بازی است شهرستانهای دور رو توی قرعه کشی نمیارن من از استان فارس شهرستان لامرد هستم هر ماه شماره سریال می فرستم اما کد ی برام نمیاد

amin
۱۳۹۳/۰۴/۲۴
0
0
0

عزیزم، اصلا شماره قرعه کشی به کسی اعلام نمیشه!! فقط اون شماره رو توی قرعه کشی شرکت میدن. فقط ممکنه یه اس ام اس برات بیاد که بگه پیامت رسیده. حالا اونم اگه نیاد بازم مشکلی نیست، ولی فک کنم باید چک کنی ببینی پیام دلیوری زده یا نه good luck

Rahman49 k
۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
0

تشکر ازمحصولات خوشمره باکیفیت عالیتون تاییدیه شماره موبایل به چه صورت انجام میشه

مهدی
۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
0
0

سلام .پس چرا برای روز جمعه به من کد ندادن . یعنی همه چی دروغه ؟؟؟؟؟؟؟؟ شما ها کسی کد گرفت از سان استار ؟؟؟؟؟

میثاق
۱۳۹۳/۰۳/۳۱ Iran
0
0
0

نه داداش برا ماهم هیچی نیوومد :(

safaee
۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
0

هیچ کدی دریافت نکردم

الف
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ Iran
0
0
0

من الان چند ماهه یعنی از روز اول که تبلیغ قرعه کشی سان استار شروع شده دارم کد ارسال می کنم هفته ای حد اقل 4 -5 تا کد ارسال کردم اما هیچوقت برام اس نیومده که کدی برام ارسال بشه یا بگه که اسم رسیده دستشون الان دیگه به این نتیجه رسیدم که همش دروغه

حسن
۱۳۹۳/۰۳/۳۰ Iran
0
0
0

خسته شدم انقدر سان استار خریدم کی قرعه کشی میکنید یادیگه قرعه کشی تمام شد سرکاریم مرسی ازمحصولات خوشمزه شما

محمود زارع
۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
0

چرا پس کد قرعه کشی پس از ارسال برایمان صادر نمی شود

پریزاد
۱۳۹۳/۰۵/۰۷ Iran
0
0
0

با سلام لطفا تاریخ قرعه کشی مرداد ماه رو اعلام کنید.

نا شناس
۱۳۹۳/۰۳/۳۰ United States
0
0
0

سلام ممنون از محصولاتتون من تا الان هفت کد فرستادم ولی پیامکی از سامانه شما دریافت نکردم ولی اشتباهی یکی از کدها دو بار فرستاده شده نمیدونم الان بایدچکار کنم نمیشه یکی ازکدها تکراری رو از سامانتون پاک کنید


فودنا:    از توجه شما به این خبر متشکریم

ولی جهت کسب اطلاع بیشتر می بایست با خود مجموعه محترم سان استار تماس حاصل نمایید.

روابط عمومی فودنا

سهیلا
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ Iran
0
0
0

با سلام من تا الان چند کد سان استار را به سامانه ارسال کردم ولی تاییدی از سامانه دریافت نکردم لطفا بگویید چکار باید کنم آیا باید دوباره بفرستم؟

لیلی
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ Iran
0
0
0

با سلام بنده هم با نظر خانم زهرا شایگان موافقم و رقابت بیشتری هم بین مردم برای خرید و سایر رقابای شرکت به وجود می آید.

نفیسی
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ United States
0
0
0

اگر پس از ارسال پیامک تایید پیامک دریافت نشد چطور مطمین شویم که پیامک به درستی ارسال شده است ؟ من که تاییدیه دریافت نکردم


فودنا: دوست عزیز لطفا با مجموعه سان استار مستقیم تماس حاصل نمایید.

ممنون

مرتضی
۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
0

با عرض سلام و تشکر بابت محصولات با کیفیت شما لطفا لکسوز برج 4 را سفید صدفی خریداری کنید. چون این ماه من برنده میشم و این رنگ را دوست دارم. با سپاس فراوان

عباس
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ Iran
0
0
0

زیاد به دلت صابون نزن . نکنه بند پ داری

عسل
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ Iran
5
0
0

محصولاتتون خیلیییییییییی خوشمزس من داخل ماه خرداد شرکت کردم ولی نمیدونستم کی برنامه ی قرعه کشی پخش میشه لطفا رسیدگی کنید راستی وقتی کاراکتر هارو میفرستم باید جلدشون رو نگه دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی
۱۳۹۳/۰۴/۲۳ Iran
0
0
0

قرعه کشی ساناستار از شبکه چند و ساعت چند برگزار میشودو تا کی ادامه خواهد داشت با تشکر از سانستار ومحصولات با کیفیتش جواد هستم از کرمان

مسعود
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ United States
0
0
0

با عرض سلام و خسته نباشید لطفا در مورد محصولات خودتان بیشتر توضیح دهید


فودنا: دوست عزیز ، این صرفا خبر مجموعه خوب سان استار می باشد، فلذا نسبت به سوالات خود با شرکت مربوطه تماس حاصل نمایید.

roya
۱۳۹۳/۰۴/۰۵ Iran
0
0
0

ایا امسال هم قرعه کشی میشه من اس ام اس دادم نمیدونم شماره محصولات و باید اس ام اس بدیم یا نه دیگه

علیرضا
۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
0
0

پنجاه تا آبمیوه خوردم و کدش رو فرستادم دریغ ازیه ذره شانس

reza
۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
0
0

اصلا نه کد ارسال میشه نه تاییدیه میاد.

گلی
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ Iran
0
0
0

منم همین مشکلو دارم.

ناشناس
۱۳۹۳/۰۴/۰۶ Iran
0
0
0

سلام سوال من اینه که اگر یه شخصی یا فروشنده های بخواد شیطنت کنه و کد محصولات داخل فروشگاه رو بفرسته بعدا تکلیف ما که محصول رو خریدیم و کدش رو ارسال میکنیم چیه؟ ارسال اول ثبت میشه یا ارسال آخری؟یا اینکه چون قبلا ارسال شده دیگه ارسال ما داخل سیستم ثبت نمیشه؟

ناشناس
۱۳۹۳/۰۴/۰۶ Iran
0
0
0

خسته نباشید . خوب این که حتما باید پاکت های خالی آبمیوه رو تحویل بدهند یک مشکله . پیامک رو میشه نگهداری کرد اما پاکت خالی آبمیوه که بوی بدش میپیچه به نظر شما نگهداشتنش منطقیه !!!!؟؟؟؟؟ کسی که میخره در درجه اول آبمیوه رو میخوره و در مرحله بعد شمارشو پیامک
میکنه . بعدشم پاکتشو داخل زباله دونی میندازه .

آنا
۱۳۹۳/۰۴/۱۰ Iran
0
0
0

خوشمزه است

حسین
۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
0
0

با سلام من هرچی کد میفرستم چرا جواب نمیدید؟ فقط کد اولی رو جواب دادید ما بقی اصلا جواب ندادید

علی
۱۳۹۳/۰۴/۱۱ Iran
0
0
0

من خیلی سخت پسندم ولی باید اعتراف کنم محصلاتتون فوق العاده است امیدوارم هیچ وقت این برند افت کیفی نداشته باشه . در ضمن تاریخ قرعه کشی تیر ماه 93 رو اعلام کنید . آخه میخوام تو اون روز کارامو of کنم و وقتی بهم زنگ میزنن که لکسوس بردم نزدیک یه بیمارستان باشم
تا از هیجان زیاد بلایی سرم نیاد

نوید
۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
0

سلام تاریخ قرعه کشی بعدی بهم بگین لطفن. تاریخ ارسال 11/4/93

amin
۱۳۹۳/۰۴/۱۲ Iran
0
0
0

با سلام آیا قرعه کشی در تیر ماه هم ادامه داره ؟

آتلیه پارسی
۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
0

سلام اگه سان استار را ماه های قبل خریده باشیم ،میشه کدش را الان بدیم ؟

شاپور بلیار انزابی
۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
0

سلام به همه دومین کد رو هم فرستادم ولی هیچ پیامک تاییدی واسم نیومد.... چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهرام-آ
۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
0

محصولات شما خیلی خیلی خوشمزه اند...با تشکر .

سید قاسم میرمحمدزاذه نوذهی
۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
0

سلام من تا حالا چندین کد سان استار ارسال کرده ام ولی جواب ثبت کدهای من برایم ارسال نشد لطفآ جوابم بدید لطفآ

ناشناس
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ Iran
1
0
0

اگر کدهای رو محصول را قبلاً فروشنده ها ارسال کرده باشند تکلیف خریداران چیه و خریدار اگر کد را ارسال کند پیامک تأیید در یافت میکند اصلاً چرا کدها را با لاکهای مخصوصاستتار نمی کنید تا خریدار با پاک کردن لاک کد را ارسال نماید

hossein
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ Iran
5
0
0

سلام من ولی شک دارم که کدهایی رو که ارسال کردم ثبت شده باشه! آخه از 12 تا ارسالی فقط یکی رو جواب دادید.........

طلا اسدی
۱۳۹۳/۰۴/۱۳
0
0
0

سلام خسته نباشین...من اسمس دادم اما اصلا جوابی نیومد واسم امروز 14.4.93 هست قرعه کشی کیه؟

آذر
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ Iran
0
0
0

سلام خسته نباشید باتشکر از محصولات خوبتون قرعه کشی تیر ماه کی برگزار میشه

فرزاد
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ Iran
0
0
0

باسلام من بعلت غیرفعال نمودن پیامک تبلیغاتی کدارسالی رودریافت نکردم آیابدون کددریافتی مشکلی درقرعه کشی ام پیش نخواهداومد؟ لطفا"اسامی برندگان وتاریخ قرعه کشی روهم درسایت قراردهید.باتشکر

neda
۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
0

سلام واقعا محصولاتتون فوق العادست ممنون.ولی نمی دونم چرا برای من کدی ارسال نشد

sina011
۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
0

ایا برای فروشندگان هم قرعه کشی دارید؟کد های 8رقمی درج شده روی کارتن محصولات چیست؟

یاسر صوفیانی
۱۳۹۳/۰۴/۱۵ Iran
0
0
0

کیفیت محصولات سان استار نسبت به نامش ازنظرمن مصرف کننده پایین مباشد باتشکر

رضا
۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
0

سلام لطفا در رابطه با مهلت ارسال کد و زمان قرعه بهتر اطلاع رسانی کنید

مهدیه حسین زاده
۱۳۹۳/۰۴/۱۵ Norway
0
0
0

زمان قرعه کشى رو اعلام کنید

محمدامین
۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
0
0

سلام با ارسال چند کد میتونم تو قرعه کشى شرکت کنم تا حالا چهار کد فرستادم اما جوابى نیومد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها