شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۱:۱۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۵۸۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات
مرداس

محصولی فراتر از یک شکلات

شیین آفرینان خورشید با نام تجاری مرداس با تکیه بر تکنولوژی و دستگاه های بروز دنیا در صنعت شکلات توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت در طعم ها و طرح های متنوع ارائه دهد.

شرکت شیرین آفرینان بانام تجارى مرداس با به کار گیرى تجهیزات وفناورى روز دنیا به صورت تخصصی با هدف تولید شکلاتی با ۱۰۰٪ کره کاکائو و کاملا ارگانیک و طبیعی بدون هیچ گونه افزودنی و مواد نگهدارنده آغاز به فعالیت نـموده است.کـه مـحصول خود را در دو سبک شکلات دست ساز و اتوماتیک ارائه می دهد. هــمچنین مــرداس بـا در نــظر گـــرفتن ســـــلیقه هاى متفاوت مــحصولات خــود را در طـعم ها و اشـکال مختلف تـولید می نماید.

شکلات دست ساز 

فرآیند تولید در این قسمت که شامل ذوب کردن،گرمادهی و قالب گیری و طراحی شکلات است، به صورت دستی انجام می شود که آمیخته ای از ذوق و سلیقه ی متخصصین و مرغوب ترین مواد اولیه، به تولید محصولی متمایز از محصولات مکانیزه و دارای بالاترین کیفیت می انجامد.

شکلات ماشینی
شرکت شیرین آفرینان خورشید با نام تجاری مرداس با تکیه بر تکنولوژی و دستگاه های بروز دنیا در صنعت شکلات توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت در طعم ها و طرح های متنوع ارائه دهد.

از آن جایی که در این بخش تولید تمامی مراحل از جمله ذوب شکلات،قالب گیری و بسته بندی به صورت کاملا مکانیزه صورت می گیرد، تضمینی برای ارائه محصولی منطبق بر استانداردهای روز دنیا و هم تراز با محصولات مشابه خارجی می باشد.

شکلات شکلات - مرداس مرداس - شکلات شکلات - مرداس شکلات - مرداس  

تــــلفن: ۳۳۳۴۰۳۰۳-۰۲۵
فـکس: ۳۳۳۴۰۲۰۲-۰۲۵

 http://www.merdaschocolate.com
/
(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲) ۱۱:۱۸
نیوشا
۱۳۹۴/۰۶/۲۸ Iran
5
0
0

در نمایشگاه بین المللی با این شرکت آشنا شدم .با خانه با مزه ای که درست کرده بودین عکس انداختیم وقتی می خواستیم بریم 2تا شکلات جرقه ای که جلد قرمز داشت یه خانم بهم داد وقتی شکلات را خوردم واقعا خوشحال شدم که همچین طعمی توی ایران پیدا میشه .عالی بود.مچکرم.

مژده
۱۳۹۴/۰۸/۱۷
4
0
0

خالم این شکلات خریده بودم و طعمش عالی بودو الان که سرچ کردم فهمیدم ایرانیه

ناشناس
۱۳۹۴/۱۲/۲۷ United States
0
0
0

سلام خواستم بدونم مواد تشکیل دهنده شکلات قرمز چیه و ایا عوارض خاصی برای بدن ندارد ؟ متشکرم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها