چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۰
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۴۵۵۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
مدیر عامل صنایع شیر ایران اعلام کرد:

کارخانه تولید شیر خشک پگاه شهرکرد را تعطیل فرض کنید

مدیر عامل صنایع شیر ایران در خصوص کارخانه‌های زیان‌ده شیر خشک پگاه شهرکرد اظهار کرد: کارخانه تولید شیر خشک نوزاد شرکت پگاه به عنوان یکی از بهترین کارخانه‌های تولید شیر خشک کشور در سال 91 به سفارش دولت افتتاح شد و علی‌رغم اینکه در سال 20 میلیون قوطی شیر خشک در سطح کشور تولید می‌شود در حال حاضر این کارخانه با حداقل ظرفیت کار می کند که می توان آن را تعطیل فرض کرد.

به گزارش فودنا، امیر باروت کوب ضمن اشاره به ظرفیت تولید 18 میلیون قوطی در سال این کارخانه گفت: هم اکنون 120 نفر در این کارخانه شاغل هستند که تقریبا تعطی است.

متاسفانه نتوانسته ایم هیچ قرارداد تولیدی در این مجموعه داشته باشیم ، در حالی که این مجموعه از نظر تجهیزات و تاسیسات در زمره بهترین های شیرخشک نوزاد به شمار می رود اما با حداقل ظرفیت خود فعالیت می کند.امیر باروتکوب

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به خبرنگار شبکه خبری صنایع غذایی ایران گفت:  تنها قرارداد این مجموعه ، قرارداد تولید یک میلیون قوطی شیر خشک در سال جاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به بازار نیز عرضه شد.

به گفته باروتکوب متاسفانه مجموعه شیر خشک نوزاد کشور هنوز با مشکل دریافت پروانه برای تولید شیرخشک فرمول 2 و سه نوزاد مواجه است و این شرکت تنها اجازه دارد برای صفر تا شش ماهگی نوزاد شیر خشک تولید کند و تا کنون برای شیر خشک نوزاد تا 2 سالگی مجوزی صادر نشده است.

وی تاکید کرد با توجه به امکانات کشور انتظار می رود شیر خشک نوزاد وارد نشود، اما متاسفانه واردات شیرخشک نوزاد کماکان ادامه دارد و دولت توجهی به این کارخانه نداشته است.

به گفته امیر باروت کوب: این شرکت با سرمایه گذاری 750 میلیارد ریال(75 میلیاد تومان) تاسیس شده و سهام آن صد درصد ایرانی است.

(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲) ۱۰:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها