شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۲۳:۱۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۴۹۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

گمرک برای هر کیلوگرم کود شیمیایی ۲ تومان از واردکنندگان دریافت می‌کند

بر اساس تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گمرک جمهوری اسلامی ایران به ازای هر کیلوگرم واردات کود شیمیایی ۲ تومان از واردکنندگان دریافت خواهد کرد.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بودجه لایحه سال 93 کشور به گمرک جمهوری اسلامی ایران تکلیف کردند، به ازای هر کیلوگرم واردات انواع کود شیمیایی مبلغ 20 ریال از واردکنندگان دریافت و به خزانه کل کشور واریز کنند.

همچنین به سازمان اوقاف و امور خیریه اجازه داده شد به منظور تامین مالی طرح‌های انتفاعی عام‌المنفعه در حوزه توسعه موقوفات و بقاع متبرکه با نظارت بانک مرکزی و تضمین خود اقدام به انتشار اوراق مشارکت تا سقف 3 هزار میلیارد ریال و اوراق وقفی تا سقف یک هزار میلیارد ریال کند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجازه دادند وزارت نیرو نسبت به تأمین مبلغ 12 هزار میلیارد ریال جهت کنترل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آب‌های مرزی از طریق فروش اموال و سهم‌الشرکه و یا اوراق مشارکت با تضمین دولت اقدام و به حساب خاص نزد خزانه کل کشور واریز کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند از طریق سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سازوکارهای لازم را جهت راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی که دچار مشکل شده و در آستانه تعطیلی قرار گرفته است را فراهم کند.

بر این اساس دستورالعمل اجرای این بند حداکثر ظرف 3 ماه پس از تصویب این قانون توسط هیأت وزیران تصویب و ابلاغ می‌شود.

 

 

 

فارس

(شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲) ۲۳:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها