دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۶
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۴۴۳۶۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

برنج مازندران آلوده نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اساس آزمایشهای صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، انواع برنج تولیدی مازندران آلوده نیستند.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر محمدآزادبخت افزود: در پی درج خبری مربوط به آلودگی برنج های مازندران، این دانشگاه از برنج مذکور و برنج های مشابه در استان نمونه برداری به عمل آورد.

وی بیان کرد: آزمایشهای لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می شود.

بگفته دکتر آزاد بخت نتایج این آزمایشها انجام شده در نامه ای به سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و تمامی شبکه های بهداشت و درمان اعلام شده است .

وی اظهار داشت: سازمان غذا و دارو نیز به استناد نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قابل مصرف بودن برند برنج مذکور را به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

دکتر آزادبخت ضمن تکذیب خبر منسوب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد آلودگی پنج نوع برنج مازندران تصریح کرد: تا کنون چنین نامه ای از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲) ۱۳:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها