پنج شنبه / ۵ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۰
سرویس : فست فود
کد خبر : ۴۳۶۹۳
گزارشگر : ۱۰۴۸
سرویس فست فود

ذائقه تان را به تیمو بسپارید

مدیریت فست فود تیمو علاقه دارد ادعا کند. می خواهد بگوید یکی از برترین فست فودهای فعال تهران است، می خواهد ثابت کند بهترین کیفیت پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را دارد

در سرویس دهی خلاق است و در استفاده از مواد باکیفیت برای تهیه غذاهایش یکی از زبانزدها؛ تا الان هم تقریبا پای اکثر ادعاهایش ایستاده و مشتری هایش هم به همین دلیل تیمو را دوست دارند. کلا شروع کار تیمو هم با ادعا همراه بود; ٣سال پیش و زمانی که منطقه شریعتی پر بود از رستوران ها و فست فود های کوچک و بزرگ، یک آقا مهندس جوان که تازه دوره رستوران داری اش را در تورنتوی کانادا سپری کرده بود در همان خیابان رستورانی راه انداخت و یک شعار پر از ادعا را چسباند روی پیشانی رستورانش:«ذائقه شما را می شناسیم.»



با ما سر ذوق بیایید


تیمو یعنی «آویشن»، هم در زبان ایتالیایی و هم در زبان فرانسوی. دلیل انتخاب این اسم هم به خاطر حس و حال خوبی بود که به مشتری ها منتقل می کرد. مدیریت تیمو، البته به غیر از اسم در طراحی داخلی رستوران و جعبه های ارسال غذاهای دلیوری هم خوش سلیقگی خاصی به خرج داده است. برای همین است که شما وقتی رستوران تیمو می شوید یا جعبه غذایی تیمو به دستتان می رسد، حسابی سر ذوق می آیید. به طوریکه در طراحى فضاى کوچک رستوران از رنگ هاى سبز و قهوه اى که نماد رویش،تازگى و طبیعت است بیشتر استفاده شده و رنگ سفید که مظهر تمیزی و پاکی است  بر روی دیوارها رستوران خودنمایی می کند. در جعبه های رستوران هم رنگ سبز با طراحی زیبایی قرار گرفته است.




طعم و مزه را با ما تجربه کنید


منوی قیمتی تیمو، نسبت به فست فودهای دیگر کمی بالاتر است. اما از آنجائیکه هیچ گرانی بی دلیل نیست، مدیریت تیمو هم دلیل این قیمت ها را کیفیت خوب غذاها و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می داند. آن طور که آقای مهندس نامی مدیر تیمو، می گوید در غذاها به هیچ عنوان از نمک استفاده می شود و به غیر از سه غذای هات داگ ، چیکن برگر و سیب زمینی بقیه غذاها به صورت گریل پخت می شوند. وسواسی که مدیریت تیمو برای طعم و مزه غذاهایش به خرج داده در نوع خود کم نظیر است. مثلا در این رستوران برای به دست آوردن رسپی خاص یک نوع پیتزا بیش از یک سال تلاش صورت گرفته است. در منوی تیمو 5بخش اصلی وجود دارد. پیتزا های ایتالیایی، پیتزاهای آمریکایی، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی ها. در بخش پیتزاها آن طور که تا الان مشتری ها اعلام کرده اند پیتزای چانو و هاوانا جزو پرطرفدارترین ها بوده اند و در ساندویچ ها هم گریل میکس و رست بیف بیش از غذاهای دیگر طرفدار داشته اند. نکته دیگری هم که باید بدانید این است که تمام برگرهای تیمو در آشپزخانه تهیه می شوند و هیچکدام کارخانه ای نیستند. در تهیه سالادها هم به جای کاهوی ساده از کاهوی پیچ استفاده می شود که در کمتر رستورانی این اتفاق می افتد و در آخر جالب اینکه ،در تیمو شما ظاهر غذای خود را قبل از سفارش دادن می توانید ببینید، چون تمامی عکسها واقعی و متعلق به رستوران تیمو می باشند و این گزینه خوبیست برای کسانی که تجربه اول حضور در تیمو را دارند.




درباره تیمو بیشتر بدانید:


- با توجه به معروفیت و محبوبیت تیمو بین اهالی منطقه در برخی مناطق دیگر تهران نیز فست فودهایی به نام تیمو دایر و راه اندازی شده اند که مدیریت تیمو هیچکدام از آنها را متعلق به رستوران خودش نمی داند و می گوید:« ما در هیچ جا به غیر از شریعتی شعبه نداریم. »
- محدوده ارسال رایگان غذاهای دلیوری تیمو، محدوده ظفر، میرداماد، دروس و پاسداران است.
- غذاهای دلیوری تیمو حداکثر بعد از نیم ساعت در محدوده به دست مشتری ها می سد.
-ظرفیت سالن تیمو ٢٤ نفر بوده و مشتریان در فضای رستوران می توانند از سویس wi-fi رایگان استفاده نمایند.
-در تیمو بر خلاف اکثر رستورانهای منطقه ،شما هیچ هزینه ای بابت حق سرویس،مالیات بر ارزش افزوده و...پرداخت نمی نمایید.
- تمانی اخبار و اطلاعات رستوران تیمو را می توانید از آدرس اینترنتیwww.timo.ir کسب کنید. در این سایت اطلاعاتی از قبیل منوی رستوران، آشپزی ایتالیایی، گالری و... وجود دارد.

(پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۲) ۱۰:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها