چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۳۶۶۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه

رستوران آ اس پ با یک فضای رنگی دلباز، مجلل برای میهمانی و یا ملاقات کاری + تصویر

به گزارش رسنا، شما هنگام ورود به رستوران آ. اس. پ با یک فضای رنگی دلباز مواجه می شوید. موسیقی این رستوران از نوع موسیقی های پاپ لایت است که فضا را برای صرف غذا آرام تر می کند.

رستوران بزرگ و زیبای آ اس پ در اتوبان کردستان-اتوبان حکیم-شیخ بهائی-خیابان 64 غربی-ساختمان ASP در فضایی مناسب برای جشن یا میهمانی های کوچک، ملاقات های کاری، مناسب برای خانواده و مناسب برای میهمان های خارجی می باشد.

برج های بزرگ «آ.اس.پ»! یک زمانی(حدود 40سال پیش) توسط سه مهندس معروف در تهران ساخته شدند. تهران آن روزها نیاز به آسمان خراشهایی داشت تا نماد تجدد شهر کامل شود و آنهایی که برجهای مسکونی در ممالک غربی را دیده بودند در تهران هم فرصت زندگی در آنها را داشته باشند. بنابراین این سه مهندس نشستند و بعد از کلی فکر به این نتیجه رسیدند که در یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت می توانند این کار را انجام دهند.

 

بنابراین شروع به ساخت و ساز کردند و بعد از سه سال برج های آج نشین آ.اس.پ را تحویل تهرانی ها دادند. سال ها که از این ماجرا گذشت، تا اینکه یک فرد دیگری هم پیدا شد و یک رستوران دنج (ایرانی و فرنگی) در دل این برج ها زد. رستورانی که الان یک دهه است به رقیب جدی بسیاری از رستوران های لوکس تهران تبدیل شده است. بنابراین شما هم اگر می خواهید لذت غذا خوردن در این مکان خوش آب و هوا را بچشید اسم این رستوران را به خاطرتان بسپارید:«آ.اس.پ».

 

آ.اس.پ چه جور جایی است؟

 شما هنگام ورود به رستوران آ. اس. پ با یک فضای رنگی دلباز مواجه می شوید. موسیقی این رستوران از نوع موسیقی های پاپ لایت است که فضا را برای صرف غذا آرام تر می کند. لذا آ.اس.پ از آن جاهایی است که می تواند کلاس شما را حفظ کند. از نظر فضا و جا برای مهمانی های شیک دوستانه، رسمی، خانوادگی و کاری موقعیت خوبی دارد. همچنین اگر قصد برگزاری مجالس، مراسم و سمینارهای آبرومندی دارید(تا 300نفر مهمان)، می توانید روی آ.اس.پ حساب کنید. چون این رستوران تا کنون در این زمینه ها حساب خودش را به خوبی پس داده است. همچنین در این رستوران یک فضای اختصاصی برای برگزاری جشن هایی مانند جشن خانوادگی هم به مهمان ها داده می شود البته به شرطی که مهمان ها شئونات اسلامی را رعایت کنند.

 

    

 

 


خارجی می خوریم یا ایرانی؟


رستوران آ.اس.پ 2 نوع منو دارد. یکی منوی ایرانی و دیگری منوی بین المللی. در منوی فارسی انواع کباب ها و غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود و در منوی بین الملل هم غذاهای خانواده های مختلف گریل ها، دریایی و.... سالاد رستوران آ.اس.پ هم به صورت انتخابی از منو و سر میز مهمان سرو می شود.

 

   


پیشنهاد سرآشپز؟

غذاهای رستوران آ.اس.پ مخصوصا در منوی بین الملل اش هر کدام خوشمزگی خاص خودشان را دارند. اما اگر می خواهید مهمانانتان را غافلگیر کنید از کنار کباب ویژه خانواده این رستوران به راحتی عبور نکنید. این کباب ویژه مخصوص سه نفر است و شامل یک کباب برگ 60 سانتی متری با نیم کیلو راسته گوسفندی و یک لقمه با همین اندازه است. مدیر رستوران آ. اس.پ با اطمینان می گوید که این کباب ویژه سه نفر است و برای همین هم هنگام سرو کباب سه بشقاب برنج جدا به مشتریان ارائه می شود.

 

 

قیمت ها؟
تا امروز بر سر قیمت های رستوران آ.اس.پ شایعات زیادی مطرح شده است. شاید شما هم خیلی جاها رفته اید و شنیده اید که این رستوران چقدر قیمت های بالایی دارد. ولی واقعیت غیر از این است. یعنی شما می توانید در این رستوران غذای 12 هزار تومانی هم پیدا کنید. البته غذاهایی هم هستند که قیمت 20-30هزار تومانی هم دارند. البته کیفیت این غذاها را هم نباید فراموش کنید. شاید گرانترین غذای این رستوران همان کباب ویژه خانواده است که 60هزار تومان خرج دارد البته برای سه نفر!

 

شعار آ.اس.پ

آنطور که آقای درخشنده مالک رستوران آ.اس.پ می گوید، پرسنل و مدیریت این رستوران یک شعار ویژه دارندآن هم این است:« رستوران ها؛ باستاره و بی ستاره، بستگی به تعداد مهمان هایشان ارزیابی می شوند، بنابراین اگر رستورانی مشتری نداشته باشد یک انباری بیش نیست». حالا با کیفیتی که آ.اس.پ دارد بعید است روزی برسد که این رستوران معروف مشتری نداشته باشد.

  


حرف آخر

این مطالبی که شما خواندید درباره یک رستوران لوکس با لیست قیمت مناسب است. بنابراین اگر خودتان را یک رستوران گرد می دانید یا اگر فکر می کنید که یک روزی می خواهید یک مهمانی آبرومند برای خودتان بگیرید و یا اینکه احساس می کنید باید در آینده نزدیک یک قرار کاری مهم بگذارید اسم آ.اس.پ را یک جایی یادداشت کنید تا یادتان نرود، رفتن به این رستوران یکی از قرارهای رستوران گردیتان است.

 

 

 

(چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲) ۱۴:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها