چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۸
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۴۳۶۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس

تمدید 4 پروانه آزمایشگاه همکار استاندارد در اصفهان

به گزارش فودنا، در آذرماه سال جاری 10 پروانه فعالیت آزمایشگاه همکار استاندارد در اصفهان تمدید و 4 پروانه تایید صلاحیت جدید صادر گردید

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان   در آذر ماه سال جاری پروانه تایید صلاحیت 10واحد آزمایشگاه همکار تمدید و 4 پروانه صلاحیت صادر گردید.

 

بر اساس این گزارش اداره کل استاندارد استان اصفهان در طی یک ماه گذشته پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد با عناوین شیر پاستوریزه پگاه اصفهان ، پارس محک اسپادانا ، تورنا آزما ، آرد جرعه ، مجتمع فولاد کویر کاشان ، لینک محضر ، مروارید شرق ، جهان آزمون زاینده رود ، سنجش سازه سپاهان وایران گرما کاشان را پس از بازرسی ها و بررسی های کارشناسی لازم و اطمینان از رعایت ضوابط و بقاء بر کیفیت و دقت مورد نیاز ، تمدید نمود .

 

همچنین بابت آزمایشگاه های واحدهای کویر بتن سپاهان ، گلنور ، پشم باغی گلنسار و سنجش زمرد کاشان نیز با عنایت به رعایت و پیاده سازی دستورالعمل های مورد نظر ، پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار صادر گردید.

 

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه برنامه مصوب سال جاری جهت صدور پروانه های جدید تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار 3 عدد بوده ، گفت : این در حالی است که این رقم به طور فزاینده ای به بیش از 20 پروانه تایید صلاحیت افزایش یافته که نشان دهنده بالا رفتن آمار ایجاد و فعالیت واحد های تولیدی در سطح استان می باشد.

 

وی افزود : این آزمایشگاه ها پس از تایید صلاحیت از رف اداره کل استاندارد در قالب بخش خصوصی به عنوان همکار آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده ( آکرودیته ) معرفی می گردند و نتایج صادر شده توسط آنها حکم برابر با نتایج صادر شده از سوی این اداره کل را دارد .

شفیعی با اشاره به این مطلب که نقش این واحدها ارتباط مستقیم با سلامت و امنیت مردم و مصرف کنندگان دارد اعلام کرد : چنانچه هر یک از این واحدها متخلف شناخته شود بنا به مصوبات اجرائی پروانه تایید صلاحیت آن باطل گردیده و به طور جدی با آن برخورد خواهد شد.

(چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲) ۱۰:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها