یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۲ / ۲۳:۲۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۴۳۵۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

تعهد نستله برای استخدام 20 هزار جوان / نستله به جوانان نیاز دارد

شرکت نستله متعهد شده است ظرف سه سال آینده 20 هزار شغل برای جوانان در اروپا ایجاد کند. طرح جوانان نستله برای 10 هزار نفر زیر 30 سال اشتغال زایی خواهد کرد و 10 هزار فرصت کارآموزی نیز تا سال 2016 ایجاد خواهد کرد. هرمان وان رامپوی، رئیس شورای اروپا، اعلام کرد این طرح نقش منحصربه فرد بخش خصوصی در کمک به حل بحران اشتغال در اروپا را به خوبی نشان می دهد.

نستله به جوانان نیاز دارد

تمام گروه های اروپایی نستله در این طرح مشارکت خواهند داشت و این شرکت 3 هزار جوان در فرانسه، 2420 نفر در آلمان، 1250 نفر در اسپانیا و 1080 نفر در ایتالیا را طی یک دوره سه ساله به طور مستقیم یا از طریق کارآموزی به استخدام درخواهد آورد. تمام بخش ها سهیم خواهند بود و برای کسانی که به سمت های شغلی در شرکت نستله، از جمله در زمینه تولید، مدیریت، منابع انسانی، فروش، بازاریابی، امور مالی، مهندسی و تحقیق و توسعه علاقه مند هستند فرصت زیادی فراهم می کند.

برای این که دوره گذار از تحصیل به کار تسهیل بخشیده شود، یک برنامه آمادگی برای کار همراه با مشاوره حرفه ای، کارگاه های آموزش آماده سازی سوابق شغلی و مصاحبه در مداری، کالج ها و وب سایت نستله هم در این طرح در نظر گرفته شده است. شرکت نستله 63 هزار تامین کننده اروپایی خود را نیز به مشارکت در این طرح فراخوانده و از آنها خواسته است موقعیت های شغلی و کارآموزی خود را در طرحی که ائتلاف برای جوانان نامیده خواهد شد در اختیار جوانان قرار دهند.

 

http://cgiran.org

(یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲) ۲۳:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها