دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۳۳۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

کشف بیش از یک تن شیرینی‌جات تقلبی در اصفهان

سرپرست واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان گفت: به دنبال شناسایی ۳ کارگاه غیر مجاز تولید شیرینی‌جات در اصفهان بیش از یک تن انواع شیرینی کشف و ضبط شد.

فریبا فرهی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از سطح قنادی‌های شهر اصفهان، 3 باب کارگاه زیر زمینی که به صورت مخفیانه و در شرایط کاملا غیر بهداشتی توسط افراد سودجو احداث شده بود توسط کارشناسان این مرکز پلمپ شد.

وی افزود: در این کارگاه‌ها انواع شیرینی از جمله قطاب تولید و در سطح استان و حتی تهران توزیع می‌شد.

سرپرست واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان بیان کرد: بیش از یک تن تولیدات غیر مجاز در این کارگاه‌ها توقیف شده و افراد خاطی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: سودجویان متخلف باید بدانند اگر چند صباحی با تولیدات غیر بهداشتی سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، در نهایت توسط بازرسان بهداشت شناسایی و به دست قانون سپرده می‌شوند.

فرهی اظهار کرد: متصدیان به منظور تولید این شیرینی‌ها از مواد اولیه غیر مجاز و بدون مشخصات بهداشتی و همچنین از مواد با سطح کیفیت بسیار پائین استفاده می‌کنند.

وی افزود: این کارگاه‌ها از حداقل شرایط بهداشتی برخوردار بوده و شاغلان در آن بدون مجوزهای لازم از جمله کارت بهداشتی مشغول به کار بودند.

سرپرست واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گفت: برخی از شیرینی فروشی‌های معتبر استان که از مشتریان این کارگاه‌ها بوده‌اند، با هدف سودجوئی لیبل و برند کارگاه خود را بر روی محصولات خریداری شده نصب و به نام خود در سطح بازار عرضه می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها هفت باب مرکز تهیه و توزیع عرضه مواد غذائی از جمله چند رستوران و سوپر مواد غذائی فاقد شرایط بهداشتی با هماهنگی قبلی با متصدیان و نیروهای انتظامی در شهر بهارستان و جاده مرغ توسط کارشناسان پر تلاش این مرکز پلمپ شدند.

 

تسنیم

(دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲) ۱۰:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها