چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۳۱۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره ملی میوه های قرآنی آغاز به کار کرد

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی میوه های قرآنی از روز جاری(چهارشنبه)به مدت 9 روز در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

 این جشنواره ملی با هدف آشنایی شهروندان با اشاعه فرهنگ مصرف میوه های قرآنی، دستورات آن در تغذیه، خواص درمانی، اصلاح فرهنگ تغذیه، ارائه محصولات سالم و ارگانیک با قیمت مناسب با همکاری دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی و شهرداری تهران برپا شده است.

در این نمایشگاه میوه های قرآنی همچون انار، انگور، انجیر، خرما، سیب، زیتون و عسل در قالب 35 غرفه از جمله 10 غرفه انار و فرآورده های مرتبط با آن، سه غرفه زیتون، سه غرفه عسل، یک غرفه خرما، سه غرفه انجیر و 15 غرفه غذاهای سالم، گیاهان دارویی و طب اسلامی مرتبط با آن عرضه می شود.

با توجه به تاکید طب اسلامی و سنتی بر مصرف مواد غذایی سالم، 88 درصد عرضه محصولات در این نمایشگاه براساس شاخص کیفیت است.

در حاشیه این جشنواره، غرفه ای خدمات مشاوره به افراد جهت کمک به نوع تغذیه و بیماری ها با استفاده از میوه های قرآنی را به صورت رایگان به بازدیدکنندگان ارایه خواهد داد.

برگزاری این جشنواره همزمان با شب یلدا است بنابراین شهروندان می توانند مایحتاج شب یلدای خود را از این نمایشگاه تامین کنند.

در این جشنواره قرار است میوه های قرآنی با حدود 5 تا 10 درصد تخفیف عرضه شوند.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی میوه های قرآنی با حضور شرکت های دانش بنیان، باغداران برتر، کارخانه های گیاهان دارویی، فناوری های وابسته به صنایع دستی، محصولات غذایی سالم و همراه با کارگاه های تخصصی و پیشگیری از بیماری ها با رویکرد طب اسلامی از 20 تا 29 آذر ماه جاری به مدت 9 روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب میزبان علاقه مندان در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در خیابان کارگر شمالی خواهد بود.

 

 

 

ایرنا

(چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲) ۱۳:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها