سه شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۴۳۱۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور تشریح شد

رئیس هیئت تحقیق و تفحص ازسازمان چای کشور بااشاره به تشکیل کمیته تحقیق و تفحص سازمان چای کشور گفت: محورهای تحقیق و تفحص از سارمان چای کشور برای اعضای کمیته تشریح شد.

شمس الله شریعت نژاد ،درخصوص روند مراحل تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور،گفت: چند روز گذشته اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور در خصوص تعیین محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای و نحوه جمع آوری اطلاعات در خصوص عملکرد این سازمان در مجلس شورای اسلامی جلسه ای تشکیل دادند.
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد درمجلس شورای اسلامی،با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور، تصریح کرد:بدهی کارخانه های تولید کننده چای خشک به بانک‌ها و کشاورزان، عملکرد ضعیف این کارخانه ها در توزیع‌ چای خشک به تمام نقاط کشور، تولید و فروش چای ایرانی،خرید تضمینی چای از کشاورزان و فرمول قیمت گذاری چای،ارائه حواله‌های بی رویه واردات چای خارجی به فعالان عرصه چای و همچنین کاهش سطح زیر کشت چای به میزان 7000 تا 8000 هکتار ازمحورهای تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور است.
این نماینده مردم در مجلس ،اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر یادآوری  محورهای تحقیق و تفحص ازصنعت چای کشور، نحوه جمع آوری اطلاعات درخصوص عملکرد این سازمان هم مشخص شد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص ازسازمان چای کشور،ادامه داد: دراین جلسه تصمیم گیری شدکه اعضای هیئت تحقیق و تفحص ازسازمان چای کشور از دستگاه های ذی ربط چون وزارت اطلاعات کشور،سازمان توسعه و تجارت، وزارت صنایع ،معادن و تجارت، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت جهاد کشاوری،ستاد مبارزه با قاچاق کالا وخود سازمان چای کشور در خصوص عملکرد سازمان چای کشور اطلاعاتی جمع آوری کنند.

 

 

 

 

(سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲) ۱۰:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها