یکشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۳
سرویس : کافی شاپ و بستنی ساز
کد خبر : ۴۲۸۷۸
گزارشگر : ۱۰۴۸
سرویس کافی شاپ و بستنی ساز

معرفی بستنی میهن

تولید بستنی خوب مستلزم مهارت و اشتیاق زیادی است، اشتیاق ما ناشی از تحقیق مداوم برای بهینه سازی بستنی است. هر چیز که بر اساس این اشتیاق ساخته می شود برای رسیدن به حد نهایی تجربه در بستنی سازی است.

کیفیت برتر همواره از اولین روزهای تشکیل بستنی میهن مشوق و راهنمای ما بوده است.
محصول عالی ما نتیجه بهترین موادی است که طبیعت و دستور غذاهای پر حرارت می توانند ارائه کنند. همواره از خالص ترین و با کیفیت ترین مواد مانند وانیل ماداگاسکار و کاکائوی غنا و اکوادور استفاده می کنیم.
برای بستنی خود تنها شیر تازه را به کار می بریم. به دلیل مجاورت به محلهای تولید شیر، شیر تازه تنها پس از چند ساعت از شیر دوشی برای بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. دستور ساخت بستنی این شرکت همواره اصلاح شده و هیچگاه بیش از اندازه پیچیده نمی شود.
در نیل به تعالی، هیچ منبعی الهام بخش تر از طبیعت نیست. محصولات این شرکت همواره به صورت طبیعی بدون رنگها یا طعم دهنده های مصنوعی فرآوری می شوند. هر رنگ یا طعم افزوده شده همواره دارای منبع طبیعی است. نتیجه این فرایند لطافت طعم و ساختاری است که هیچ ماده مصنوعی با آن برابری نمی کندو
تولید این ظرایف دقیق نیاز به توجه خاص به دستور ساخت و صرف زمان بیشتر در ساخت و توجه بیشتر به جزئیات دارد. به عنوان کارخانه میهن، ما بیانگر تجلیات سنتها و مهارتهای قدیمی هستیم. منحصر به فرد بودن بافت خامه ای بستنی میهن حاصل دقیق ترین نظارتها و مقررات این شرکت است. در طول هر مرحله از تولید با اشتیاق و تعهد به کار خود می پردازیم.
(یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها