سه شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۲ / ۱۸:۵۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۲۶۰۳
گزارشگر : ۱۰۴۸
سرویس رستوران ها و کافه

رستوران اردک آبی (Blue Duck)

شاید شما نیز مانند من بعضی وقت ها جمعه صبح هوس یک صبحانه کامل و بدون دردسر را کرده باشید، در چنین مواقعی من به شما پیشنهاد می کنم که یک سری به رستوران اردک آبی بزنید.

(البته بهتر است اول ماه باشد) این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید تندیس واقع در میدان تجریش قرار دارد. این رستوران از جمله رستوران هایی می باشد که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند به همین دلیل قیمت هایش نسبت به سایر رستورانهای دیگر بالاتر است. البته من فقط صبحانه آنرا به شما توصیه می کنم

منوی صبحانه این رستوران به صورت سرد و گرم می باشد البته فراموش نکنید که اگر صبحانه سرد یا گرم خود را با یکی از همراه های خود که مدلی مخالف شما دارد به اشتراک بگذارید مدیریت رستوران موقع حسا ب کردن برای شما دو منوی سرد و گرم را با هم حساب می کنند در این موقع بهتر است که از آنها بخواهید که منوی کامل را برای شما حساب کنند که هزینه آن از سر جمع یک منوی سرد و گرم و نوشیدنی کمتر است.

از محیط این رستوران خواسته باشید می شود گفت که بیشتر مواقع خانوادگی است و محیط آرامی را برای شما فراهم می کند که صبحانه، ناهار یا شام خود را در آنجا میل نمایید.

آدرس دقیق رستوران اردک آبی: خیابان ولی عصر، میدان تجریش مرکز خرید تندیس، طبقه دوم تجاری

(سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲) ۱۸:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها