سه شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۵
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۱۸۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

رستوران ویژه بچه ها

رستوران بچه​های شاد چند ماهی می​شود که در محدوده غرب تهران شروع به کار کرده است.

رستوران بچه​های شاد چند ماهی می​شود که در محدوده غرب تهران شروع به کار کرده است. همانطور که از اسم این رستوران پیدا است، مخصوص بچه​هاست اما این دلیل نمی​شود که بزرگترها نتوانند فرزندانشان را برای نوش​جان کردن غذا همراهی کنند.

وقتی وارد رستوران می​شوید، نقاشی​ها و تصاویر شاد و رنگارنگ دور تا دور فضای درونی رستوران جلبه توجه می‌کند و همین مسئله باعث جذب کودکان شده است. از قرار معلوم طراحی​ها و فضاسازی داخل این رستوران طبق نظر روانشناسان کودک انجام شده و مسئولان رستوران برای تهیه​ی غذای سالم برای بچه​ها با متخصص تغذیه هم مشورت کرده​اند. اکثر غذاهای این رستوران کباب یا آب​پز است. البته پیتزا هم که از غذاهای محبوب بچه‌هاست در منوی رستوران «بچه​های شاد» جای دارد اما با این تفاوت که در این پیتزاها از سوسیس و کالباس و افزودنی​های ناسالم و غیربهداشتی خبری نیست.

در این رستوران که از ساعت​های 12 ظهر تا 15 و 18:30 عصر تا 23 باز است، میهمانی​های مربوط به بچه​ها از جمله جشن تولد برگزار می​شود.

جالب ​ترین نکته درخصوص این رستوران نصب کتیبه​ای به سقف است که بیش از هرچیز دیگری جلب توجه می​کند. در این کتیبه پیمان​نامه​های مربوط به بچه​ها که به امضای بیشتر کشورها از جمله ایران هم رسیده است، به زبان ساده و قابل درک برای کودکان نوشته شده است.

اگر صاحب فرزند هستید، رستوران بچه​های شاد واقع در خیابان دادمان شهرک غرب را از دست ندهید.
(سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲) ۱۳:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها