شنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۹
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۱۷۲۱
گزارشگر : ۱۰۴۸
سرویس رستوران ها و کافه

سبزیجات نایاب در کشتزار رستوران دیژون

دیژون یک رستوران کوچک و دنج روبروی پارک قیطریه است که هم ظاهر متفاوتی دارد و هم منویی متفاوت . انواع فینگر فود ، صبحانه و حتی برانچ در منوی دیژون دیده می شود، همچنین دیژون با سبک فیوژن، تلفیقی هماهنگ از غذاهای ملل را ارائه می کند.

رستوران دیژون برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و ارایه چند نوع سبزی و کاهو نموده است. این سبزی ها بطور بسیار گسترده در خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرند و ما برای ایجاد تنوع بیشتر ، بالا بردن سطح استانداردها و توقع مشتریان تصمیم به عرضه آنها در رستوران گرفتیم. ما این سبزی ها را در مزرعه ای خارج از تهران کشت می کنیم و برداشت آنها  نیز مستقیما توسط خودمان صورت می کیرد.

 

 

 

"آروگولا"که به آن روکولا و راکت هم می گویند سبزیی با منشا مدیترانه است که امروزه در تمام دنیا در سالاد، پیتزا، پاستا و غذاهای دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. این سبزی بسیار معطر و دارای طعمی تیز می باشد و ترکیب آن با کاهو و سبزی های دیگر در سالاد بسیار مطبوع است.
"سوییس چارد" نیز سبزیی با منشا مدیترانه و از خانواده چغندرها می باشد که گفته می شود دارای بیشترین مواد مغذی در بین سبزی هاست. برگ های جوان آن بصورت خام در سالاد و از برگ های بالغ تر آن در پخت غذا استفاده می شود. ساقه سوییس چارد در رنگهای مختلفی رشد می کند و بهمین دلیل به آن سبزی رنگین کمانی نیز گفته می شود.

 

 

(شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲) ۱۳:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها