شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۲۷
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۰۶۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات

نعمت زاده یکی از دلسوزان صنعت کشوراست

دبیر انجمن شیرینی و شکلات صنعتی ایران گفت: سوابق و تجربه محمدرضا نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت نشان داده که وی همواره یکی از دلسوزان صنعت کشور بوده است.

جمشید مغازه ای افزود: پیشتر موفقیت نعمت زاده در وزارت صنایع توانمندی وی را نشان داده و با توجه به برنامه های ایشان، وی برای رونق بخش های مختلف صنعت و تجارت راهکارهای خوبی را در نظر گرفته است. 
وی اظهار داشت: ممکن است وزیر پیشنهادی در حوزه تجارت به اندازه صنعت تجربه لازم را نداشته باشند، اما می تواند در حوزه تجارت نیز از افراد متخصص و کارشناس در وزارت صنعت ، معدن و تجارت استفاده کنند. 
دبیر انجمن شیرینی و شکلات صنعتی ایران در عین حال تاکید کرد: با این حال تجربه و توانمندی های نعمت زاده نشان داده است که وی می تواند در هر دو حوزه تجارت و صنعت ، در بلند مدت برنامه های خود را به خوبی پیاده کند. 
مغازه ای سپس با اشاره به ارزآوری صنعت شیرینی و شکلات کشور، گفت: این صنعت یکی از ارزآورترین صنایع کشور است ، به طوری که در سال ۱۳۹۰ میزان صادرات شیرینی و شکلات کشور بیش از ۶۰۰ میلیون دلار بود و اگر به این صنعت توجه بیشتری شود میزان ارز آوری این صنعت چند برابر خواهد شد. 
به گفته وی هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در صنعت شیرینی و شکلات کشور به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و یک چهارم شکر مصرفی کشور که حدود دو میلیون تن در سال است در این بخش به مصرف می رسد. 
این فعال بخش خصوصی افزود: صنعتگران حضور نعمت زاده را در دولت یازدهم و در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت به فال نیک می گیرند تا بار دیگر شاهد رشد و شکوفایی حوزه های صنعتی و تجاری در اقتصاد ملی باشیم./ ایرنا
(شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲) ۱۴:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها