پنج شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۰۵۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
طی 4ماه نخست سال صورت پذیرفت:

افزایش 46 میلیون دلاری صادرات استان مازندران

صادرات استان مازندران در چهارماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل آن رشد 34 درصدی داشته است.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، مرتضی هاشم پور با بیان این مطلب اظهار داشت: صادرات استان مازندران در چهارماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه آن افزایش 46 میلیون دلاری داشته است.
وی با بیان اینکه پیش بینی صادرات در چهار ماهه نخست سالجاری رقم 3/95 میلیون دلار بوده گفت: با توجه به صادرات 182 میلیون دلاری،میزان 191 درصد اهداف این بخش در چهارماهه نخست محقق گردید.
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: صادرات استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی و ارزشی 34 درصد رشد داشته است.
مرتضی هاشم پور به انواع صادرات استان اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست سالجاری مقدایک میلیون و 100 هزار تن انواع مواد غذایی (بیسکوئیت،پوره،نوشابه و آبمعدنی،رب گوجه فرنگی،آب میوه و کنسانتره) سیمان،محصولات کشاورزی (کیوی،گل و گیاه و ...) انواع مواد معدنی،مصالح ساختمانی،مصنوعات چوبی به ارزش 182 میلیون دلار صادرات از استان انجام شده است.
وی به کشورهای هدف صادراتی اشاره کرد و گفت: کشورهایی نظیر: عراق، روسیه، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان،ارمنستان،افغانستان،ویتنام،هنگ کنگ،مالزی،امارات،لبنان،ترکیه،چین و ژاپن کشورهای صادراتی استان می باشند.
(پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها