شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۴
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۳۹۹۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
گزارشی از تولید کننده ایرانی سکنجبین در آفریقا

شرکت کوهستان ، تولیدکننده شربت سکنجبین، گلاب و نوشیدنی های میوه ای طبیعی در آفریقا

قاره آفریقا ویژگیهای منحصر به فردی دارد که شاید در هیچ جای دنیا نتوان یافت، بکر بودن این منطقه از لحاظ تجربه محصولات بین المللی، تنوع فرهنگی و سلیقه های کاملاً متفاوت، بازار مصرف قوی و استثنایی را برای شرکتهای معتبر بین المللی ایجاد نموده که مشابه آن را در هیچ بازاری نمی توان یافت. به همین دلیل است که تمام شرکتها سعی در برند سازی در این بازار و ایجاد تغییر سلیقه مصرف کنندگان، بر اساس طعم و مزه محصولاتشان، در این منطقه هستند.

یکی از جالب ترین نمونه های این نوع بازاریابی، تولید و فروش محصولات خاص ایرانی مانند شربت سکنجبین، شربت گلاب و انواع نوشیدنیهای میوه های طبیعی به همراه ترشیهای متنوع ایرانی مانند ترشی بادنجان، خیار شور، فلفل، قارچ و غیره است که توسط یک خانواده ایرانی در کشور آفریقای جنوبی تولید و عرضه می شود.

شاید ما  روزهایی را که انتظار می کشیدیم تا سیزده بدر برسد و در جمع خانواده، کاهو و سکنجبی مفصلی نوش جان کنیم را یادمان رفته باشد، لیکن این خانواده ایرانی توانسته است، فرهنگ طبخ غذای ایرانی را به مصرف کنندگان آفریقایی مشتریان غیر آفریقایی معرفی و محصولات بی نظیر و جدیدی را به بازار عرضه نماید.

 

متاسفانه ما ایرانیان به دلیل مدرنیته و یا تغییر الگوهای مصرف از محصولات غذایی کاملاً سنتی، ارگانیک  و سالم به فست فود و محصولات غذایی با مواد نگهدارنده بیشتر، دچار فراموشی شدیم که بازار جدیدی که در محصولات غذایی به عنوان ارگانیک در سطح بین الملل ایجاد شده است، روزگاری خود صاحب آن بودیم.

محصولات ارگانیک، یک پدیده جدیدی نیست و در حقیقت همان محصولات سنتی است که توسط مادر بزرگان و پدر بزرگان ما در محیط خانه و بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی تولید می شد و امروزه شرکتهای اروپایی با ارائه تصاویری از روستاها و شیوه تولید سنتی خود، ارگانیک بودن محصولات خود را به مشتریان اثبات و با قیمت بسیار بالاتری به بازار عرضه می نمایند.

 

آقای فرزین صناعی، مدیر شرکت کوهستان هر ساله با حضور در نمایشگاه Africa’s Big Seven 2013  با مشتریان بسیاری از سراسر قاره آفریقا و کشورهای خارجی حاضر در این نمایشگاه ملاقات و محصولات خود را عرضه می کند و از این فرصت داخلی به خوبی برای بازاریابی، توسعه فروش و همکاریهای بین المللی خود استفاده می نماید. 

 

این شرکت بسیار علاقه مند به همکاری با شرکتهای ایرانی در زمینه گسترش محصولات، بازاریابی و همکاریهای مشترک است و شرکتهای ایرانی می توانند با این مجموعه از طریق آدرس و شماره های ذیل در کشور آفریقای جنوبی ارتباط بر قرار نمایند.

شرکت کوهستان

آقای فرزین (دیوید) صناعی  

تلفن: 0027114472344

فاکس: 0027866375369

موبایل: 00277784892304

ایمیل:   david@kuhestan.co.za

وبسایت: www.kuhestan.co.za

 

(شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲) ۰۹:۳۴
عباس نعمت الهی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ Iran
0
0
0

با سلام چند ایده برای تولید محصولات جدیددارم،آیا خریدارید؟با تشکر09177023470

مجید سوری
۱۳۹۳/۰۶/۲۹ Iran
0
0
0

با سلام بسی مایه افتخار است که هر ایرانی در هر کجای این کره خاکی پرچم پراز افتخار و اندیشمندان را معرفی نمایند. اما بعد: با دعای خیر برای جناب عالی به اطلاع میرساند این شرکت در امر صادرات و واردات فعالیت دارد. حسب درخواست از کشور عراق در خصوص آبمیوه علل
الخصوص شربت سکنجبین چنانچه تمایلی هست ماعدت فرمایید. ضمنا این شرکت با داشتن 6 معاونت اصلی ( غذا و دارو - ساختمان - نفت و گاز و پتروشیمی و پلیمری -و تجهیزات ولوازم نظامی - معادن اعم از سنگ ها و قیر طبیعی و.....) فعالیت دارند چنانچه در این ضمینه


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها