دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۲ / ۱۷:۲۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۳۹۷۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
عباس محمدی قائم مقام انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات:

ثبت نام 90% نمایشگاه شیرینی و شکلات تا پایان خرداد / برگزاری زمان نمایشگاه با یک روز تاخیر 21 الی 24 شهریور

عباس محمدی، قائم مقام دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت شیرینی و شکلات به خبرنگار فودنا گفت: ثبت نام قطعی بعد از پیش ثبت نام مقدماتی از 14 اردیبهشت 92 در انجمن صنفی صنایع بیسکوییت ، شیرینی و شکلات شروع شد، که تا پایان خرداد 92 بیش از 90% فضای نمایشگاه پر شد.

قائم مقام انجمن در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری صنایع غذایی ایران افزود، با توجه به اعلام و ابلاغ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به ستاد برگزاری نمایشگاه های بین المللی شیرینی و شکلات، دوازدهمین دوره این نمایشگاه که قبل از این 20 الی 23 شهریور اعلام شده بود به تاریخ 21 الی 24 شهریور تغییر پیدا کرد.

ایشان در ادامه افزودند، کما فی السابق ترکیه در قالب پاویون حضوری فعال در دوازدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات دارد و رایزنی های ابتدایی برای پاویون کشوری از اروپا بصورت متمرکز نیز انجام پذیرفته است.

با توجه به اینکه تقریبا وضعیت ثبت نام رو به پایان است ولی کماکان تقاضا برای ثبت نام در بخش ریالی ادامه دارد.

در زمینه اسپانسر امسال نمایشگاه با درخواست اسپانسری تعداد بیشتری از  مشارکت کنندگان مواجه است که بزودی حامیان نمایشگاه دوازدهم اعلام می گردد.

 

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران در تاریخ 21 الی 24 شهریور از ساعت 9 صبح الی 16 عصر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

لازم بذکر است دوازدهمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات در غرب نمایشگاه و در سالن های 31، 40، 41، 44 و همچنین فضای باز محدوده ی این سالن ها برگزار می گردد.

این نمایشگاه در سال 1392 در متراژ بالای 20 هزار متر اجرا می گردد.

در زمینه ی کتاب نمایشگاه طبق سنوات گذشته شرکت گیان طرح پرشین  ( 88526765 )، ناشر اصلی کتاب ویژه دوازدهمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات می باشد، که مورد تایید انجمن و همچنین ستاد برگزاری نیز می باشد، لازم به ذکر است که نشریه شهد به عنوان رسانه مطبوعاتی انجمن و نمایشگاه توسط این شرکت منتشر می گردد.

(دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲) ۱۷:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها