دوشنبه / ۷ اسفند ۱۳۸۵ / ۱۵:۳۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۳۹۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۲
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

شرکت «به سبز» واحد نمونه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی شد

شرکت «به سبز» با تولید بیش از سه هزار تن انواع سبزیجات نیمه پخته منجمد، از طرف وزارت جهاد کشاورزی به عنوان واحد نمونه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی معرفی شد.

به نوشته ماهنامه فناوری صنایع غذایی، واحد انجماد و بسته بندی میوه جات و سبزیجات "به سبز" در زمینی به وسعت شش هزار مترمربع و با استفاده از حداکثر فضا و مدرن ترین ماشین آلات، احداث و در سال 82 به تولید رسیده است. این کارخانه دارای 3 خط مدرن چند منظوره با قابلیت تبدیل و بسته بندی 19 نوع فرآورده مختلف به روش I.Q.F (انجماد سریع) بوده و محصولات خود را با نام تجاری "زر سبز دماوند" به بازار عرضه می نماید .

 دارا بودن انواع استانداردها از جمله Haccp  ، Euroll و 2000 : 9001 ISO و سیستم کنترل P.L.C، دستگاه های تمام اتوماتیک، عدم استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند تولید، بهره گیری از مدرن ترین تونلهای انجماد سریع و سالم ماندن بافت محصول و ویتامین های آن پس از انجماد، همچنین نوآوری در بسته بندی و استفاده از بسته بندیهای دو لایه پلی اتیلن و پلی استر، کیفیت صادراتی و بهداشتی بودن محصولات، و عرضه محصولاتی نظیر خلال سیب زمینی نیمه سرخ و منجمد، هویج حلقه شده نیمه پخته و منجمد، باقلا سبز نیمه پخته و منجمد، از جمله فعالیتها و ویژگیهای این واحد می باشد که موجب شده است در سال جاری به عنوان واحد نمونه صنایع تبدیلی زراعی بخش کشاورزی معرفی گردد .

برای برقراری ارتباط الکترونیکی با این شرکت می توانید به آدرسهای زیر  مراجعه نمایید:

behsabz@accir.com

info@zarsabz.com

(دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵) ۱۵:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها