یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۰
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۳۸۰۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد خبر داد

توزیع گوشت بسته‌بندی در مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: توزیع گوشت گوساله که دارای بسته‌بندی‌های استاندارد و شکیل است در واحدهای صنفی منتخب فروشندگان گوشت قرمز آغاز شده است.

احمد احدی در جمع خبرنگاران با اشاره به تثبیت قیمت گوشت در سطح بازار اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز نرخ گوشت افزایش پیدا نکرد، ضمن اینکه کیفیت و قیمت مناسب گوشت رضایت‌مندی شهروندان و زائرین مرقد امام هشتم(ع) را فراهم آورده است.

احدی افزود: بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از 29 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ماه ادامه داشت.

وی در پاسخ به سؤالی درباره سلامت گوشت تصریح کرد: کشتارگاه‌های صنعتی گوشت زیر نظر دامپزشکی استان فعالیت می‌کنند، بر این اساس به همشهریان توصیه می‌شود گوشت‌های ممهور به مهر دامپزشکی را از واحدهای صنفی معتبر تهیه و از خرید گوشت از واحدهای صنفی غیرمجاز که خود اقدام به کشتار دام می‌کنند، خودداری نمایند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد در ادامه گفت: نظارت بر بهداشت واحدهای صنفی از سوی اتحادیه، دامپزشکی و بهداشت محیط به صورت مستمر ادامه دارد.

وی وضعیت بهداشتی واحدهای صنفی و سلامت گوشت را بسیار خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: توزیع گوشت گوساله که دارای بسته‌بندی‌های استاندارد و شکیل است در واحدهای صنفی منتخب فروشندگان گوشت قرمز آغاز شده است.

 

 

 

فارس

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۰۹:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها