سه شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۷۸۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

معرفی برترین های جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت

سومین دوره جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت ایران با تجلیل از برترین های بخش های مختلف، به کار خود پایان داد .

در مراسم پایانی این جایزه به هشت شرکت تولیدی جایزه اشتهار به کیفیت دوستاره اهدا شد که بالاترین جایزه در این جایزه است.
همچنین 17 شرکت تولیدی تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره و 20 شرکت نیز گواهینامه اهتمام به کیفیت دریافت کردند.
این شرکت ها از میان 47 شرکت ارزیابی شده از مجموع 65 شرکت متقاضی حضور در این جایزه انتخاب شده اند .
دبیر سومین دوره جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت ایران در مراسم پایانی این جایزه گفت: متقاضیان شرکت در دوره سوم این جایزه نسبت به دوره قبل 10 درصد رشد داشت.
محمود نجفی افزود: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در این جایزه در سه دوره و ارزیابی های انجام شده، جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران اکنون بزرگترین بانک ارزیابان کشور را در اختیار دارد.
شرکت داروسازی ابوریحان برای مدیریت کیفیت تولید داروی ونوستات ، شرکت داروسازی اکسیر برای مدیریت کیفیت تولید ویال انسولین ، شرکت داروسازی اکسیر برای مدیریت کیفیت تولید شربت مولتی ویتامین سانستول، شرکت داروسازی دانا برای مدیریت کیفیت تولید گروه دارویی سافت ژل ها و شرکت زر ماکارون برای مدیریت کیفیت تولید ماکارونی با آرد سمولینا از دریافت کنندگان تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دوستاره در این جایزه هستند . شرکت قندنقش جهان برای مدیریت کیفیت تولید شکر سفید و شرکت کارخانجات داروپخش برای مدیریت کیفیت تولید داروهای نازایی به شکل آمپول و نیز مدیریت کیفیت تولید گروه دارویی آمپول ها تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دوستاره در سومین دوره این جایزه دریافت کردند.
تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره این جایزه نیز به شرکت هایی چون ، شرکت آردجرعه برای مدیریت کیفیت تولید آردگندم، شرکت پخش هجرت برای مدیریت کیفیت ارایه خدمات توزیع دارو به صورت سراسری ، شرکت البرزدارو برای مدیریت کیفیت تولید داروهای قلبی-عروقی به شکل جامد و شرکت تک ماکارون برای مدیریت کیفیت تولید نواع ماکارونی اهدا شد .
در بخش گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت نیز شرکت توفیق دارو برای مدیریت کیفیت تحقیقات کاربردی و تولید مواد اولیه دارو ام.اس ، شرکت مهرام برای مدیریت کیفیت تولید سس مایونز کم چرب ، کارخانه روغن کشی ورامین2 برای مدیریت کیفیت تولید روغن سرخ کردنی ، شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلپایگان برای مدیریت تولید انواع پنیر ، شرکت آدورا طب برای مدیریت کیفیت ارایه خدمات توزیع دارو به صورت سراسری و شرکت داروسازی الحاوی برای مدیریت کیفیت تولید دارو نوافن از برترین ها هستند .
بیشترین دریافت کنندگان جایزه های سومین دوره جایزه ملی کیفیت غذا ، دارو و بهداشت ایران از میان شرکت های تولید و توزیع کننده دارو بودند که در میان آنها چند شرکت تولید کننده محصولات غذایی و یک شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی نیز به چشم می خورد .
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها