دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۳۷۲۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

شرکت فرآوری محصولات پروتئینی در بندرانزلی آغاز به کار کرد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت فرآوری محصولات پروتئینی ˈ گوشتین خزرˈ در شهرک صنعتی حسن رود بندرانزلی با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسوولان استان و بندرانزلی به طور رسمی آغاز به فعالیت کرد.

مدیر جهاد کشاورزی بندرانزلی عصر روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این طرح گفت: این شرکت با 22 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه ثابت و 15 میلیارد ریال ماشین آلات داخلی و یک هزار دلار ماشین آلات خارجی با استفاده از 10 میلیارد ریال تسهیلات توسعه بخش کشاورزی تاسیس شد.

ˈمحمدرضا ملاییˈ اظهار کرد: این شرکت در زمینه فراوری محصولات پروتئینی اعم از گوشت قرمز و مرغ و انجماد و بسته بندی محصولات پروتئینی فعالیت می کند.

وی افزود: این شرکت تولیدی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با 900 متر مربع زیربنا ساخته شده و سالانه سه هزار و پانصد تن گوشت سفید و قرمز را فرآوری می کند.

استاندار گیلان در این مراسم گفت: شهرستان بندرانزلی با بهره مندی از منطقه آزاد و شهرک صنعتی فعال می تواند گام های بلندی در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال بردارد.

ˈکیهان هاشم نیاˈ اظهار کرد: همه ما باید برای جذب سرمایه گذار و کمک به افزایش تولید ، رسیدن به خودکفایی ، ارتقای صادرات و رونق اقتصادی استان همت و تعامل داشته باشیم.

 

 

ایرنا

(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱) ۰۹:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها