یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۳۷۲۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

کارخانه آب معدنی سیوای مازندران دوباره راه‌اندازی شد

کارخانه آب معدنی سیوای مازندران در شهرستان تنکابن با قبول سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومانی از سوی بخش خصوصی دوباره راه‌اندازی شد.

 سید ابراهیم هاشمی در مراسم راه‌اندازی دوباره کارخانه آب معدنی سیوای تنکابن گفت: ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه شهرستان بوده و از این‌رو، تمام تلاش خود را برای حمایت از شرکت‌ها و کارخانه‌ها به کار گرفته‌ایم.

فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: تعطیل شدن کارخانه سیوا باعث نگرانی مسئولان شهرستانی شده بود؛ اما با برنامه‌ریزی و حمایت‌های مالی و اقتصادی امروز شاهد راه‌اندازی دوباره آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حل مشکل بیکاری در جامعه گفت: کاهش میزان بیکاری، افزایش تولید و مصرف پایین از جمله راه‌هایی است که جامعه را به سمت و سوی پیشرفت و سلامت سوق می‌دهد.

هاشمی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا میزان آسیب‌پذیری اقشار جامعه کاهش یابد تا همه شهروندان از سطح رفاه قابل قبولی برخوردار باشند.

مدیر کارخانه آب معدنی سیوا نیز در سخنانی گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 14 هزار و 300 متر مر بنا شده و برای بازسازی آن بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

جعفر سالاریان در پایان تصریح کرد: برای افزایش ماشین آلات و بالابردن میزان تولید به مبلغی بالغ بر هفت میلیارد تومان دیگر نیاز داریم تا بتوانیم به هدف بلند خود که همان صادرات است، دست یابیم.

 

 

فارس

(یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱) ۰۸:۳۵
مرتضی شیرازی
۱۳۹۶/۰۲/۱۶ Iran
0
0
0

چاپ عادل -زمینه فعالیت :چاپ شیرینک. قابلیت چاپ تا 8 رنگ .با بهترین ومرغوب ترین مرکب های خارجی . ادرس :تهران تهرانپارس.خیابان اتحاد.خیابان پنجم غربی .نبش خیابان احسان.پلاک 45 77357222 داخلی 1 شیرازی


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها