یکشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۱ / ۰۹:۱۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۶۷۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
غفوری مقدم

اصناف در خاکریز اول شکست تحریم ها قرار دارند/200 هزار واحد صنفی در خراسان رضوی

معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی خراسان رضوی گفت: اصناف در خاکریز اول شکست تحریم های دشمن قرار دارند و در این راستا واحدهای صنفی استان با برنامه ریزی راهبردی و اتحاد و همدلی راه را بر هر گونه تحریم های شکننده بسته اند.

علی غفوری مقدم  با بیان اینکه 200 هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کنند، افزود: اصناف به عنوان بازوان توانمند اقتصاد همواره همراه دولت و مردم بوده اند و در مسیر شکوفایی و پیشرفت اقتصاد کشور گام برداشته اند.

اصناف نظام اسلامی در خط انقلاب حرکت می کنند

وی با تاکید بر اینکه اصناف نظام اسلامی در خط انقلاب حرکت می کنند و هرگز به گرانفروشی و احتکار نمی پردازند، تصریح کرد: حساب عده ای افراد سودجو که تنها نام اصناف را با خود به یدک می کشند و اقدام به گرانفروشی می کنند با اصناف بسیجی و انقلابی نظام اسلامی جداست.

وی ادامه داد: با اصناف نماها در استان برخوردی جدی صورت می گیرد و با رصد کامل و دقیق فعالیت‌های بازار نسبت به ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی و جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی اقدامات گسترده ای انجام می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر برخی از همین اصناف نماها با متشنج کردن بازار و ریختن آب به آسیاب دشمن سعی در اخلال فضای کسب و کار استان دارند که این امر نشان می دهد آثار روانی تحریم های اعمال شده بیش از مسائل دیگر است که دشمنان در این خصوص برنامه ریزی کرده و به آن توجه می کند.

ایجاد ثبات و برقراری امنیت اقتصادی

معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی خراسان رضوی عنوان کرد: امروز تحریم های اقتصادی دشمن برای اصناف استان فرصت ایجاد کرده و آنان با عملکردی مثبت و تحسین برانگیز نقش موثری در ایجاد نظم، ثبات و برقراری امنیت اقتصادی داشته اند.

غفوری مقدم تصریح کرد: بازاریان و اصناف با رعایت اخلاق اسلامی همزمان با آغاز تحریم های اقتصادی دشمن همسو با سیاستهای دولت تعادل را  در فضای بازار برقرار و با روحیه بسیجی در برابر هر گونه فشار اقتصادی ایستادگی کرده و هیچ گونه خیانتی را با گران فروشی و احتکار به نظام اسلامی و مردم روا نداشته اند./مهر

(یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱) ۰۹:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها