چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۴
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۳۶۳۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها

لینا قهرمان صنعت شد

به گزارش فودنا، شرکت صنایع غذایی لینا به عنوان برگزیده جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد کشور انتخاب شد

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، رئیس هیات مدیره لینا، سعید یوسف زاده لوح و تندیس هشتمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران را از دستان  وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی  دریافت کرد.

وی بیشترین میزان صادرات اسنک در کشورهای منطقه را مختص به ایران دانست و گفت: به دلیل هزینه حمل ونقل بالای این محصول نسبت به قیمت آن، امکان صادرات اسنک به کشورهای دورتراز خاورمیانه برای کارخانجات ایرانی صرفه اقتصادی ندارد. افزایش قیمت مواد اولیه، نبود مواد اولیه بسته بندی به میزان کافی و نوسان نرخ ارز از جمله چالش های مرتبط با تولید اسنک است که با برطرف کردن آن شاهد افزایش اشتغال زایی، صادرات و سایر پیشرفت های ممکن خواهیم بود.

   درحاشیه برگزاری مراسم جشنواره قهرمانان صنعت سعید یوسف زاده رئیس هیات مدیره صنایع غذایی لینا، ازبرگزیدگان جشنواره، با بیان این مطلب و با توجه به اینکه فعالیت این واحد منجر به اشتغال زایی برای 450 نفر بصورت مستقیم و دو هزار نفر غیر مستقیم شده است، گفت: تا پایان سال جاری فعالیت لینا درزمینی بالغ بر16 هکتاروجذب 1200 نفر نیروی جدید گسترش خواهد یافت.

    یوسف زاده اوضاع ناپایداراقتصادی را از جمله مهمترین مشکلات صنایع کشوراعلام و بیان کرد: متاسفانه شاهد تبلیغات منفی علیه محصولات اسنک هستیم در حالیکه تلاش ما همواره در لینا  درراستای بهبود بخشی کیفیت محصول میباشد و به همین جهت موفق به کسب تندیس های زیادی از جمله واحد نمونه محصول سالم در جشنواره تخصصی غذای سالم و صادر کننده برتر کشورٰ و دریافت تندیس طلائی کیفیت از اداره استاندار و....... شده ایم.

   به گفته مدیرعامل لینا، بین 40 تا 65 درصد مواد اولیه تولید اسنک از ذرت تشکیل شده است و پوشش آن نیز شامل فرآورده های لبنی از قبیل پودر پنیر، شیرخشک و ...می باشد. و همواره در تحقق شعار  "لینا یک دنیا لذت و سلامتی" کوشیده ایم

  به گزارش فودنا،  وی با تاکید براستفاده ازمواد اولیه طبیعی درتولید تمام محصولات، استفاده از رنگ طبیعی و روغن بدون ترانس در تولید اسنک برای اولین بار در ایران، خوشمزگی و بسته بندی خوب  را از مزیت های این گروه صنعتی دانست .

یادآور می شود هشتمین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران  با حضور مقامات ومسئولین مرتبط به صنعت در  مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

 

(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱) ۱۰:۵۴
مسعود شرع الاسلام
۱۳۹۱/۱۰/۱۰ Iran
0
0
0

با سلام و تبریک به مناسبت این انتخاب. ارزوی موفقیت روزافزون و سلامتی برای اسطوره خودم اقای سعید یوسف زاده عزیز را دارم

مهدی دهقان
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ Iran
0
0
0

باسلام وعرض ارادت همیشه وقتی بحث از کیفیت ونوع دوستی در محافل وجلسات میشه بنده لینا را ناخودآگاه مطرح میکنم واز جمله مشتریان کالا وبرندم امیدوارم در کل دنیا حرف اول را بزند


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها