سه شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۵۸۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

سهم صنایع جانبی صندوق حمایت صنعت زنبورداری پرداخت نشد

مدیرکل دفتر امور طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده 25 درصد سهم این صندوق مربوط به صنایع جانبی است که تاکنون سرمایه خود را به صندوق پرداخت نکرده اند.

رضا ترکاشوند در مراسم افتتاحیه پنجاهمین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اظهارداشت: بیش از 61 هزار زنبوردار در کشور وجود دارند که در اقصی نقاط کشور پراکنده هستند.

مدیرکل دفتر امور طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی، اظهار داشت: با توجه به خلاء بخش اعتباری صنعت زنبورداری کشور، ایجاد چنین صندوقی احساس می شد که یکی از مطالبات به حق زنبورداران برای حمایت مالی از صنعت زنبورداری بود.

ترکاشوند میزان مشارکت بخش دولتی را 48 درصد و میزان مشارکت بخش خصوصی را 52 درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 80 درصد فعالان این بخش عضو صندوق حمایت از صنعت زنبورداری کشور هستند و مابقی هم در آینده ای نزدیک عضو این صندوق خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اولیه برای آغاز کار این صندوق در حدود 70 میلیارد ریال بود، گفت: با این حال سرمایه اولیه آغاز به کار این صندوق هم اکنون در حدود 35 میلیارد ریال است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش صنایع جانبی در این صندوق گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، 25 درصد سهم این صندوق مربوط به صنایع جانبی است که تاکنون سرمایه خود را به صندوق پرداخت نکرده اند.

 

مهر

(سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱) ۱۵:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها