پنج شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۴:۴۹
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۳۵۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

نحوه پرداخت سود سهام توسعه صنایع بهشهر اعلام شد

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی نامه شماره 1763/م/14-50 مورخ 17/11/85 اعلام کرد: «پیرو مصوبات مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق‏العاده مورخ 29/4/85، نسبت به پرداخت سود سهام سال مالی 84 و بهای فروش حق تقدم و پاره سهم ناشی از افزایش سرمایه کلیه سهامداران حقیقی شرکت اعم از سهامدارانی که حساب بانکی ارایه نکرده‏اند و یا فاقد حساب بوده‏اند، تمهیدات لازم فراهم آمده تا از تاریخ 17/11/85 به طور همزمان از طریق سیستم بانکی به حساب آنها واریز و یا در شعب بانک پرداخت شود.»

بنا بر این گزارش، کلیه سهامداران حقیقی شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) که در تاریخ مجمع عمومی عادی و فوق‌‏العاده مورخ 29/4/85 مالک سهام شرکت بوده‌‏اند، می‌‏توانند سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/84 و وجوه حاصل از فروش حق ‌‏تقدم عده‌‏ای از سهامداران که از حق ‌‏تقدم استفاده نکرده‌‏اند و پاره سهم حق‌‏تقدم، با ایجاد امکانات ویژه برای استفاده و رفاه حال کلیه سهامداران، از طریق بانک صادرات ایران دریافت کنند.

بر این اساس، سهامدارانی که حساب سپهری خود را تا تاریخ 25/10/85 به شرکت ارایه کرده‌‏اند، از تاریخ 17/11/85 می‌‏توانند با مراجعه به هر یک از شعب سپهری بانک صادرات نسبت به دریافت سود سهام یا بهای حق‌‏ تقدم خود اقدام کنند و سهامدارانی که حساب سنتی (غیرسپهری) خود را تا تاریخ 25/10/85 به شرکت ارایه کرده‌‏اند، سود سهام آنها از تاریخ 17/11/85 به حساب اعلام شده واریز خواهد شد. در صورتی که تا تاریخ 23/11/85 سود سهام متعلقه به حسابشان واریز نشده باشد، می‌‏توانند جهت آگاهی از علت، با شماره تلفن 88712726 - 021 تماس حاصل کنند.

همچنین، سهامدارانی که حساب بانکی ارایه نکرده‌‏اند، از تاریخ 17/11/85 الی 30/1/86 با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر مورد قبول بانک‌‏ها (اصل شناسنامه یا کارت ملی با گواهینامه رانندگی) همراه با یکی از مدارک سهام شامل (اصل برگ سهام یا گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام یا اعلامیه فروش سهام در مورد سهامدارانی که سهام خود را بعد از تاریخ 29/4/85 فروخته‌‏اند) به هر یک از شعب سپهری بانک صادرات در سطح کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند؛ چنانچه هر یک از سهامداران از این گروه در زمان مذکور، موفق به دریافت سود نشده باشند، از تاریخ 25/2/86 به بعد به اداره سهام شرکت مراجعه کنند.
شایان ذکر است، سود سهام منحصراً به حساب شخصی سهامدار واریز شده و سود سهام فقط به خود سهامدار با ارایه مدارک ذکر شده در فوق، قابل پرداخت است. سود سهام فرزندان صغیر فقط به ولی (پدر) از طریق شعب بانک قابل پرداخت است و وکلا، نمایندگان قانونی، کفیل و قیم سهامداران باید با در دست داشتن مدارک شناسایی و اصل مدرک مربوط به سمت خود و مدارک ذکر شده در فوق به اداره سهام شرکت مراجعه کنند تا ترتیب پرداخت سود آنها صادر شود.
بر اساس این گزارش، سود سهام سهامداران متوفی به وراث، توقیف، مسدود شده، وثیقه و دارای مغایرت مشخصات با ارایه مدارک لازم در شرکت بررسی و در صورت وجود مستندات قانونی پرداخت خواهد شد.
همچنین، کلیه سهامداران فاقد حساب سپهری بانک صادرات می‌‏توانند به منظور تسریع و تسهیل در امر واریز سود سهام سال‌‏های آتی توسط شرکت و سهولت وصول آن توسط سهامداران حساب سپهری افتتاح کرده، ترجیحاً کارت سپهری دریافت کنند و مشخصات خود و حساب سپهری را جهت پرداخت سود سال‌‏های آتی به شرکت ارایه کنند.

(پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۵) ۰۴:۴۹
حمید رضا قدمی از اصفهان
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ Iran
0
0
0

از سال ۸۰ به اینطرف هیچ سودی دریافت نکردام چگونه دریافت کنم. لطفا اعلام کنید سود سهام اینجانب چقدر میباشد

حمیدرضا قدمی
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ Iran
0
0
0

با سلام از سال ۷۸تا حالا هیچ سودی دریافت نکردم لطفا اگه میشه کمکم کنین که بتونم سود سهامو دریافت کنم

ناشناس
۱۳۹۵/۱۱/۰۴ Iran
0
0
0

چرا سود سهام امسال کم بود و مابقی سود چه زمانی پرداخت خواهد شد؟

سالار
۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
0

بابا خسته شدیم اینقدر افزایش سر مای هر سال میدید دیگر کافی است چند سالی هم سود کامل بدهید تا شک ....بر طرفشود

پروین قدس
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ Iran
0
0
0

از سال 22/01/84 سودی دریافت نکرده ام و اصلا مراجعه نکردم چه باید کرد هر چه زنگ میزنم فقط تلفن گویا جواب میدهد.و نتجه ای در یافت نشد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها