چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۶:۱۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۳۵۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

نمایشگاه کشاورزی خاورمیانه در دبی برگزار می شود

نمایشگاه کشاورزی خاورمیانه اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز نمایشگاه بین المللی در دبی برگزار می شود.

به گزارش ایانا و به نقل از سایت خبری دبی، به منظور توسعه فرصت های تجاری و کسب و کار در زمینه کشاورزی منطقه خلیج فارس، نمایشگاه بین المللی کشاورزی از تاریخ 17 تا 19 آوریل 2007 برابر با اردیبهشت ماه سال آینده در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش ارزش افزوده محصولات کشاورزی کشورهای منطقه خلیج فارس که سالانه حدود 9 میلیارد برآورد می شود، تاثیر قابل توجهی در موازنه اقتصادی کشورهای عضو دارد و پیش بینی می شود که در ده سال آینده حجم مبادلات کشاورزی به ویژه واردات غذایی این کشورها به 20 میلیارد دلار برسد.

 

این گزارش افزود: به منظور ظرفیت سازی و توسعه ارزش افزوده کشاورزی با هدف تامین نیاز های غذایی منطقه ، سرمایه گذاری متعددی صورت گرفته که از آن می توان به سرمایه گذاری عربستان سعودی به میزان 6/6 میلیارد دلار در زمینه های آب و زیر ساختار های کشاورزی در طی سال 2007 اشاره کرد.

 

 

مدیر نمایشگاه بین المللی دبی گفت: این نمایشگاه توسط شرکت تجاری AGRA MiddlleEast برگزار  شده و در زمینه های متعددی چون تکنولوژی کاشت، ماشین آلات، سیتم های آبیاری گلخانه ها ی باغبانی و کودها و نهادهای شیمیایی و سایر فعالیت های کشاورزی فعالیت خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه همچنین آخرین پیشرفت های علمی در زمینه کنترل آفات و بیوتکنولوژی و امور آزمایشگاهی  به  نمایش گذاشته خواهد شد.

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۵) ۰۶:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها