یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۵۱۹۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

طرح توزیع شیر از آذر ماه در مدارس سراسر کشور اجرا می شود

معاون دفتر سلامت وزات آموزش و پرورش گفت: طرح توزیع شیر از آذر سال جاری در تمام مدارس کشور اجرا و دانش آموزان از فواید و مزایای آن بهره مند می شوند.

ˈمحمد چینیانˈدر حاشیه راه اندازی پایگاه تغذیه سالم مدارس در شهرستان قدس در جمع خبرنگاران افزود: اقدام های لازم برای برنامه توزیع شیر مدارس از جمله تفاهمنامه و موافقت نامه ها انجام شده و امیدواریم در آذر ماه شاهد توزیع شیر در مدارس کشور باشیم.

وی با بیان اینکه، سال گذشته نیز تمام مدارس کشور از این طرح بهره مند شدند، ادامه داد: این روال در سال جاری نیز ادامه دارد و این فرآورده لبنی در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

چینییان، با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ سلامت و تغذیه سالم در مدارس افزود: مسوولیت و نظارت بر توزیع شیر در مدارس به عهده کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش است که اقدام های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون دفتر سلامت وزات آموزش و پرورش درباره راه اندازی پایگاه های تغذیه سالم در مدارس گفت: این طرح برای گسترش فرهنگ سلامت انجام شده و در تلاش هستیم آن را در مدارس توسعه و دانش آموزان را به عنوان مروجان سلامت معرفی کنیم.

چینیان از تمام مدیران مدارس خواست همکاری لازم را برای ایجاد و راه اندازی پایگاه های تغذیه سالم به عمل آورند تا غذاهای مجاز و سرشار از انرژی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱) ۰۸:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها