پنج شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۸۵ / ۱۸:۰۹
سرویس : مشاورین صنایع غذایی
کد خبر : ۳۴۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس مشاورین صنایع غذایی

دومین شماره ماهنامه سبزینه منتشر شد

در سرمقاله این شماره سبزینه با عنوان "و باز هم تلاش بیشتر برای خودکفایی" با انتقاد از عدم استفاده و بهره کافی از تجارب تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی در توسعه این بخش، لزوم بهره گیری از ادوات پیشرفته و مدرن برای تولید محصولات با کیفیت و ارزان و مهیا شدن زمینه صادرات مورد تأکید قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایانا، از مطالب خواندنی مجله سبزینه می‌توان به گزارشی با عنوان "30 درصد خرمای صادراتی ایران مرجوعی است" اشاره کرد که در آن عدم رعایت روشهای صحیح برداشت، بسته بندی و عدم وجود امکانات انبارداری و سردخانه مناسب از جمله مشکلات محصول خرما در کشور ذکر شده است.

"جایگاه برتر زراعت کلزا در ایران" عنوان مطلب دیگری است که در آن عوامل برتری کشت این محصول در کشور، جایگاه کلزا در تناوب زراعی و ارزش تغذیه‌ای روغن کلزا را مورد بررسی قرارداده است.

مطلبی با عنوان "یزد، استان شن های روان" از دیگر مطالب این شماره سبزینه است که در آن به عوامل بیابان زایی و شکل‌گیری وضعیت بیابانی در ایران اشاره شده است.

" ژاپن و کره جنوبی انار ایران را می‌خرند"، صافی ماهیان از خفه شدن مرجانها جلوگیری می‌کنند"، "آبیاری گندم" و "عروسک پشت پرده" از دیگر مطالب خواندنی این مجله است.

(پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۵) ۱۸:۰۹
علی کرد
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ United Kingdom
0
0
0

اخلاق در کشاورزی یکی از مسایل مهم و اساسی در عالم خلقت و از زمان خلقت بشر تا به امروز، اخلاقیات است. اخلاقیات متخص به انسان در سراسر گیتی و نیاز مبرم و ضروری دیروز و امروز و فردای ماست. رعایت اخلاق در همه ی عرصه ها و همه ی عصرها ضروری است. مدینه ی فاضله
ی افلاطونی چیزی جز رعایت اصول اخلاقی نیست. مدینه فاضله با وجود فاضل بودن آحاد شهروندان بوجود می آید. در زندگی شخصی و اجتماعی و در عرصه های گوناگون و زندگی روز مره رعایت اخلاق امری اجتناب ناپذیر و عدم توجه به این مقوله ما را از فطرت پاک و سرشت ا


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها