یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۳۴۱۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
بعد از 10 سال

واحد کنسانتره و تولید آبمیوه در سلماس راه‌اندازی شد

فرماندار سلماس از استقرار و راه‌اندازی واحد کنسانتره و تولید آبمیوه در سلماس که بیش از 10 سال به صورت راکد بود، خبر داد.

 مرتضی نظری در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سلماس اظهار داشت: در راستای توسعه واحدهای تولیدی از راه‌اندازی کارخانه شماره 2 پاکدیس حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سلماس در بخش کشاورزی افزود: ظرفیت محصولات کشاورزی در شهرستان سلماس فراوان و دارای مقام‌های برتر در سطح استان است.

نظری اضافه کرد: کارخانه شماره دو پاکدیس در اوایل مهر ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته فرماندار سلماس با راه‌اندازی کارخانه شماره 2 این شرکت در سلماس شاهد حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بومی این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پاکدیس ارومیه نیز در این نشست از خریداری و نصب تمام ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه شماره 2 سلماس خبر داد و اظهار داشت: این واحد در مدت 20 روز آینده کار خود را آغاز می‌کند.

ناصر صمدی گفت: با راه‌اندازی این کارخانه 60 نفر مستقیم و 180 نفر غیرمستقیم در شهرستان سلماس اشتغال‌زایی خواهد کرد.

شرکت پاکدیس به منظور بهره‌برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زردآلو، آلو، انار و گوجه‌ فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولید الکل) در زمینی به مساحت عرصه 27 هکتار و اعیان 26 هزار متر مربع در سال 1349 تاسیس شد تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

در کنار ماشین‌آلات تولید و بسته‌بندی محصولات یاد شده، واحد تولید الکل‌سازی که محصول آن الکل طبی 96 درصد و الکل صنعتی 90 درصد است با بالاترین استاندارد در حال فعالیت است.

در سال‌های اخیر با تجهیز واحد توليد کنسانتره و واحد تولید پوره و دستگاه پرکنی اسپتیک تولیدات این شرکت به بازارهای مصرف به ویژه اروپا، جنوب شرقی آسیا و آسیای میانه راه یافته است.

کیفیت مطلوب محصولات تولیدی این شرکت به ویژه در بخش پوره و کنسانتره و رب گوجه فرنگی در نزد مصرف‌کنندگان و افزایش روزافزون تقاضا برای تولیدات پاکدیس ما را بر آن داشت تا با افزودن دو واحد تولیدی دیگر به مجموعه شرکت پاکدیس در شهرستان‌های سردشت و سلماس به تولید کنسانتره انگور قرمز از تاکستان‌های انگور قرمز مناطق جنگلی سردشت و محصولات درختی باغات سلماس در شهرستان سلماس، اقدام کرده تا پاسخگوی نیازهای روزافزون بازار و مصرف‌کنندگان و افزایش توان صادرات باشیم.

با افزودن دو واحد تولیدی یاد شده و بهره‌گیری از توان مدیریتی و فنی پرسنل مجرب، توان تولید این شرکت تا 15 هزار تن انواع کنسانتره در سال افزایش یافته است.

این شرکت با تجهیز خط تولید و بسته‌بندی Can در سال 1386 اقدام به تولید انواع آب میوه طبیعی و پالپ‌دار در قوطی‌های ml 250 و ml 330 کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

(یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها