شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۳۷۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

بهروز فروتن، پدر خوبی شد

بهروز فروتن مالک 50 درصد سهام رستوران های زنجیره ای پدر خوب شد.

شهرام فخار، بنیانگذار و مدیر رستوران های زنجیره ای پدرخوب در جمع خانواده بزرگ پدر خوب با اعلام این خبر افزود: حضور بهروز فروتن به عنوان رییس هیات مدیره همانند جاری شدن خون تازه در رگ های این مجموعه است.
وی گفت: رستوران های پدر خوب تاکنون برای 15 هزار نفر اشتغالزایی کرده است و به زودی با راه اندازی 20 شعبه جدید 10 هزار نفر دیگر نیز به جمع شاغلین این گروه افزوده خواهد شد.
در ادامه این مراسم که با حضور هنرمندان موسیقی، سینما و تلویزیون، چهره های نامدار و تراز اول ورزش کشور و جمع کثیری از مدیران صنایع مختلف و به ویژه صنعت غذا برگزار شد بهروز فروتن چهره نام آشنای صنعت غذا نیز طی سخنانی از زحمات شهرام فخار در راه اندازی و توسعه مجموعه رستوران های زنجیره ای پدر خوب تجلیل و قدردانی کرد.
 
درباره بهروز فروتن
در میان مدیران صنایع غذایی فرد خوشرویی وجود دارد که اگر در بدترین شرایط هم به سراغش بروید پاسخی جز لبخند و امید به آینده از او نخواهید گرفت. بنیانگذار صنایع غذایی"بهروز" که با شعار فرهنگی "دوست من سلام" سالها پیش تفاوت های نگرشی خود را به اثبات رسانده بود طی چند سال اخیر با بنیانگذاری بنیاد فروتن دنباله روی تفکری فرهنگی بود که شاید سالها پیش به واسطه درگیری و مشغله فراوان توان پیگیری آنها را نداشت.
او همچنین  در این سال ها با انرژی و استفاده از تجربیات خود کارخانجات "شادان" و "فرآیند خوراک" را جان تازه ای بخشید.
این پیشکسوت ارزنده صنعت غذا در حال حاضر در سمت هایی نظیر مشاور عالی خانه صنعت و معدن ایران، عضو کمیسیون کار واخلاق اجتماعی اتاق ایران، عضو هیات مدیره انجمن دارندگان نشان استاندارد و دبیر کارگروه صنایع غذایی و کشاورزی مرکز فناوری های ریاست جمهوری مشغول به  فعالیت است.
بهروز فروتن را در واقع می توان نمونه واقعی و عینیت یافته شعار" همیشه برخاستن" دانست.

 

(شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱) ۱۱:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها