چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۷
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۳۳۶۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه
در کش و قوس های کدام کی اف سی ... !

کیهان افتخار سینا گواهینامه ISO را برای کی اف سی گرفت

شرکت کیهان افتخار سینا مالک رستوران های زنجیره ایی کی اف سی در ایران بدنبال تلاشهای مستمر خود در راستای بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان ، موفق به دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت ( ISO9001:2008 ) در حوزه صنعت غذا شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کیهان افتخار سینا استاندارد بین المللی ISO:9001 بر روی اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت در برآورده سازی الزامات  و خواسته های مشتری تمرکز دارد  و ابزاری برای ارزیابی توانایی سازمان ها و بنگاههای تولیدی و خدماتی در تامین نیاز مشتریان بشمار می آید که این شرکت پس از یکسال  فعالیت در عرصه صنعت غذا به این موفقیت نائل آمده است .

برپایه همین گزارش این استاندارد یکی از کاربردی ترین سیستم های مدیریتی جهت دستیابی به رضایت مشتری و بهبود در تمامی بخش های صنعت و خدمات است که از جمله مزایای آن می توان به  ارتقای رضایت مندی مشتری ، پرهیز از سلیقه گرایی ، ایجاد نگرش فرآیندی ، ارتقای رضایت مندی کارکنان و افزایش کارآیی و بهره وری در استفاده از منابع  اشاره کرد .

روابط عمومی شرکت کیهان افتخارسینا یادآورشده است این شرکت پیش از این  نیزموفق به  کسب عنوان کارآفرین برترسال 90و دریافت تندیس اولین همایش نقش صنعتی سازی دراقتصاد کشور شده  بود .

برپایه همین گزارش متقاضیان برای اخذ نمایندگی و ایجاد شعبه رستوران کی اف سی  می توانند با شماره تلفن 22650023الی 25 تماس بگیرید.

 

 


 

(چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱) ۱۳:۰۷
حمیدرضامرادی
۱۳۹۳/۰۲/۲۶
5
0
0

سلام برای اخذ نمایندگی کی اف سی در تهران لازم به انجام چه مراحلی میباشد با تشکر 09126131128 حمیدرضا مرادی

ابراهیم زارع بیدکی
۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
0
0

سلام برانمایندگی کی اف سی چه مراحلی روباید پشت سرگذاشت ممنون میشم ازراهنمایتون

علی آصفی
۱۳۹۳/۰۵/۱۲ Iran
5
0
0

من این مرغ سوخاری را هم در دبی و هم در کویت هم خورده ام. در ایران بسیار عالیتر ار آنجا هم هست

ناشناس
۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
0

باسلام .. یک ملک تجاری با متراژ مناسب با بر 10 متر شیشه میرال و کلیه امکانات و همچنین امکان نصب بیل برد گردان در بالاترین نقطه ساختمان و دید عالی از چندین جهت حتی از فواصل دور جهت تبلیغ برند با موقعیت و شرایط بسیار عالی واقع در میدان ونک جهت فروش و یا
اجاره به برند های غذایی معتبر موجود میباشد .. جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره های 09197946134 و 09355447720 تماس حاصل نمایید .


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها