دوشنبه / ۲ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۴:۴۳
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۳۲۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

ارسال اخبار مرغداری توسط سیستم SMS

ارسال خبرهای صنعت مرغداری و قیمت های جوجه یک روزه، مرغ زنده، تخم مرغ و نهاده های مختلف از طریق SMS به شماره موبایل مخاطبان توسط موسسه فن آوری اطلاعات و ارتباطات صنعت مرغداری (I.T.P) قابل امکان و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایانا، به نقل از سایت آی ‌تی ‌پی، بر اساس این گزارش، این اخبار و اطلاعات در هر بار ارسال، برای هشت هزار و 700 شماره موبایل که شامل شماره مسوولان، مدیران شرکت‌های تولیدی و مرغداران می شود، ارسال و پیش‌بینی می‌شود، شماره مخاطبان تا آخر سال به 15 هزار و تا آخر نیمه اول سال 86 به 45 هزار شماره همراه تخصصی و فعال در عرصه صنعت مرغداری برسد.

بر طبق این گزارش، پس از طرح فکس نامه، با شش هزار خواننده در روز و بولتن خبری، با تیتراژ 10 هزار نسخه واقعه‌ای و خبرنامه الکترونیکی، با 10 هزار آدرس فعال در صنعت مرغداری و وب‌سایت خبری، اطلاعاتی www.itpoulty.com با مطالعه چهار هزار و 500 صفحه آن در روز توسط فعالان صنعت مرغداری و سایر پایگاه‌های خبری کشور، با اجرای طرح SMS (موبایل‌نامه) تمام پروژه‌هایی که توسط هیات‌مدیره I.T.P جهت اجرا در سال 85، تصویب و برنامه‌ریزی شده بود، بدون هیچ‌گونه تاخیری و با توکل به نام مقدس ایزد منان و پرسنل این موسسه به بهره‌برداری و اجرا رسید.

همچنین مدیران روابط عمومی سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت مرغداری، ستادهای برگزاری سمینارها، کنگره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در صنعت مرغداری و حتی شرکت‌های تولیدی که قصد تبلیغات وسیع، در حیطه مخاطبان تخصصی خود در صنعت مرغداری را دارند، می‌توانند از حمایت‌کنندگان این طرح باشند.

موسسه I.T.P در راستای توسعه فنون و روش‌های اطلاع‌رسانی مورد نیاز صنعت مرغداری، سال 86 را با سه طرح منحصر به ‌فرد آغاز خواهد کرد که متعاقبا از همین طریق اعلام خواهد شد.

(دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۵) ۰۴:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها