سه شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۵
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۳۱۵۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
با شرکت "ایران مایه" بیشتر آشنا شویم

قدیمی ترین تولیدکننده خمیرمایه خاورمیانه محصولات جدید خود را عرضه می‌کند

صنعت نان به عنوان یکی از مهمترین صنایع غذایی کشور از جایگاه مناسبی برخوردار است، حال در این میان استفاده از فناوری‌های روز دنیا برای ارتقای این صنعت می‌تواند تا حد زیادی جوابگوی ارتقای کیفی این ماده غذایی ارزشمند و مهم باشد.

 

شرکت «ایران مایه» که از 4 سال گذشته سهام آن از سوی شرکت ترکیه ای «اوزمایه» خریداری شده، گام موثری در جهت تولید خمیر مایه نان در کشور برداشته است. پیشینه فعالیت‌های این شرکت را می‌توان تا جایی ارزیابی کرد که هم‌اکنون به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده خمیر مایه در خاورمیانه شناخته می‌شود.

شهد، در گفت و گو با آقای «آصف متین اکیجی» مدیر عامل ترک زبان این مجموعه به انعکاس موفقیت‌ها، ‌فعالیت‌ها و تولیدات جدید این شرکت فعال در عرصه تولید خمیر مایه می‌پردازد. آنچه می‌خوانید ماحصل این گفت و گوست.

لطفا اشاره‌ای به تاریخچه شرکت تحت مدیریت خود داشته باشیدۀ این شرکت از چه سالی کار خود را آغاز کرده است؟

باید بگویم شرکت ایران مایه از 44 سال گذشته تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان خمیر مایه در خاورمیانه به شمار می‌آید. سهامدار اصلی شرکت ایران مایه نیز شرکت «اوزمایه» می‌باشد که از 4 سال گذشته بخش عمده‌ای از سهام این شرکت را خریداری کرده است، لازم به ذکر است که از آن زمان شرکت اوزمایه به منظور حفاظت از محیط زیست، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته تولید و همچنین تطبیق پروسه تولید با تکنولوژی روز دنیا سرمایه‌گذاری در این بخش را پیشه خود ساخته است.

فعالیت شرکت تحت مدیریت شما بیشتر در چه زمینه‌هایی است؟

باید گفت بخش اصلی زمینه فعالیت مجموعه ما تولید و فروش خمیر مایه خشک و خمیر مایه تازه در بازارهای داخلی و خارجی را شامل می شود.

لطفا بفرمائید برنامه های توسعه‌ای شرکت شما چیست و در آینده چه بازاری را برای خود پیش بینی می‌کنید؟

معتقدم رسالت اصلی شرکت ایران مایه که از برنامه‌های اصلی ما به شمار می‌آید، تولید و بهبود کیفی خمیر مایه خشک و همچنین توسعه و ترویج خمیر مایه تازه در ایران می‌باشد. هدفی که دست اندرکاران شرکت اوز مایه و ایران مایه در راستای ارتقای این صنعت در ایران پیشه خود قرار داده اند.

اشاره ای به محصولات تولیدی این شرکت بفرمائید؟

جالب است بدانید یکی از محصولات تولیدی این شرکت خمیر مایه خشک فوری می‌باشد که  در بسته بندی‌های 10 کیلوگرمی کیسه‌ای، 10 کیلو گرمی وکیوم کارتنی حاوی 2 بسته 5 کیلویی وکیوم شده ،450 و 500 گرمی وکیوم و بسته‌های 100 گرمی، تولید و عرضه می‌گردد. ما در زمینه تولید خمیر مایه خشک محصول جدیدی را برای نخستین بار در ایران تولید نموده‌ایم که خمیر مایه «خشک فعال سریع» نام دارد که ترکیبی از خمیر مایه خشک فوری و خمیر مایه خشک فعال می باشد. خمیر مایه خشک فعال سریع در بسته‌بندی‌های 10 کیلویی کیسه ای، 100 گرمی و 80 گرمی تولید و عرضه می‌شود. همچنین از دیگر محصولات شرکت ایران مایه که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های تولید تهیه می‌شود،  می‌توان به خمیر مایه تازه اشاره داشت که در بسته‌بندیهای 500 گرمی تولید و عرضه می‌گردد.

لطفا اشاره ای به این موضوع داشته باشید که شرکت تحت مدیریت جنابعالی چه فعالیت‌هایی را برای گرفتن سهم بیشتر در بازار در برنامه‌های آتی خود دارد؟

سئوال خوبی را مطرح کردید معتقدم هدف اصلی ما تولید با کیفیت و مطابق نیاز بازار می‌باشد زیرا بر این باوریم که محصول با کیفیت سهم خود را در بازار بدست خواهد آورد. همچنین ارائه بهترین خدمات به مشتریان چه در زمینه ارائه محصول و چه خدمات پس از فروش که از عوامل کلیدی در جذب بازار است از کارهای انجام شده از سوی دست اندرکاران این شرکت می‌باشد.

در مورد محصول جدیدتان سخن گفتید به اعتقاد شما چه مزایایی را می‌توان برای استفاده از این محصول جدید متصور شد؟

همانطور که پیش از این اشاره داشتم خمیر مایه تازه و خمیر مایه خشک فعال سریع را به عنوان محصولات جدید به بازار ارائه نموده ایم. از مزایای استفاده از خمیر مایه تازه می‌توان به تولید نان با طعم و عطر بهتر، بافت داخلی مناسب و حجم دهی بیشتر همچنین سرعت فعالیت بالاتر در زمان اختلاط با آرد اشاره نمود. از مزایای استفاده از خمیر مایه خشک فعال سریع نیز می‌توان به اضافه نمودن مستقیم با آرد بدون نیاز به اختلاط در آب مانند خمیر مایه خشک فوری و همچنین دوام بیشتر آن اشاره کرد.

استرات‍ژی شما در سالهای آینده برای ورود به حوزه‌های جدید مربوط به صنعت خمیر مایه چیست؟

ما از حمایت مجموعه بزرگ در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته تولید و اطلاعات برخوردار هستیم که دارای مرکز آموزش و پخت در استانبول ترکیه می‌باشد. لذا در نظر داریم با استفاده از این امکانات به مشتریان خود روش‌های نوین پخت نان را آموزش دهیم. همچنین مشتریانی که در پروسه تولید با مشکل مواجه بشوند می‌توانند با مشاوره با این مرکز نسبت به رفع آن اقدام کنند. تلاش ما در ارائه خدمات به مشتریان با پشتوانه منابع اینچنینی از اهداف جدید مجموعه ایران مایه می‌باشد. 

به اعتقاد شما تغییر مدیریت جدید و خرید سهام این شرکت از سوی شرکت ترکیه‌ای تا چه حد می‌تواند در موفقیت آتی این شرکت موثر باشد؟

قطعا" و یقینا"، اوزمایه خود یکی از موفقتیرین شرکت های تولیدکننده خمیر مایه می‌باشد.

و ما هم مانند آنها و با حمایتشان در زمینه‌های مختلف و با اتکا به توانمندی نفرات و کارکنان خودمان به صورت گروهی، راهی را که اوزمایه برای موفقیت طی کرده است، خواهیم پیمود.

(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۲۵
مریدی سعید
۱۳۹۲/۰۲/۲۵ Iran
0
0
0

با سلام لطفا بنده را جهت احداث کارخانه تولید خمیر مایه در خوزستان راهنمایی کنید.

برزگر
۱۳۹۲/۰۴/۲۰ Iran
0
0
0

سلام اینجانب در شرکت خمیر مایه فعالیت می کنم رشته من صنایع غذایی است اگر هر سوالی داشتین می تونم راهنمایی کنم.09145833275

حمیدچراغچیان
۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
0

سلام ضمن آرزوی سلامتی برای شما سئوالاتی دارم که خواهش می کنم جواب آنرا برایم اعلام بفرمائید . 1-می خواستم بدانم قیمت محصولات شما چقدر است؟ 2- آیا تولید روزانه شما به حدی هست که بتوانید به کشورهای همسایه نیز نمایندگی بدهید؟ 3-آیا شما ماشین آلات خط تولید
خمیر مایه هم می سازید قیمت و ظرفیت خط را اعلام فرمائید ؟ اگر جواب شما منفی است آیا احتمالا سازند های را می شناسید؟ 4- آیا شماره تلفن آنرا برایم ارسال کنید؟ آیا آماده مشارکت در عراق و افغانستان برای تولیدخمیرمایه هستید.چراغچیان09153174247

شرکت آرمان تجارت روخان
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
0

با سلام مقدار 500 تن خمیرمایه در بسته بندی بزرگ نیازمندیم لطفا بهترین قیمت را ارسال فرمایید


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها