چهارشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۳۰۰۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

مشکلات کشتارگاه شوشتر حل می‌شود

شهردار شوشتر از رفع کامل مشکلات کشتارگاه شوشتر خبر داد و گفت: مشکلات بر اساس اولویت در حال بررسی و رفع هستند.

آرش دُر امروز اظهار داشت: مشکلات کشتارگاه شوشتر به دلیل ارتباط نزدیک این فعالیت با سلامت مردم در اولویت کاری شهرداری قرار دارد و به این دلیل سریعا در حال برطرف شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل این کشتارگاه در شرایط کنونی فاضلاب است، افزود: خون‌آبه این کشتارگاه در محل در نظر گرفته شده جمع‌آوری می‌شود و در شرایط کنونی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات فاضلاب یا سبتیک این کشتارگاه خراب شده است، گفت: این کشتارگاه در شرایط کنونی نیازمند تانکرهای بزرگ استیلی است که برای جمع‌آوری خون‌آبه موجود در این کشتارگاه این اقدام باید در اسرع وقت صورت پذیرد.

شهردار شوشتر با اشاره به بررسی‌های انجام شده در شهرداری شوشتر گفت: در شهرداری شوشتر بررسی شده است و مشخص شده که در خون گوسفند و ... که در کشتارگاه به کشتار می‌رسد آنزیم‌هایی وجود دارد که پس از دو الی سه ساعت به اسید تبدیل می‌شوند که تنها فلزی که مقاومت دربرابر این آنزیم را دارد فلز استیل است.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در ایام نوروز فعالیت بسیار زیادی در سطح شهرستان شوشتر کشیده ‌است، گفت: در شهرداری شوشتر در نوروز سال91 بیش از 2 هزار و 500 تن زباله از سطح شهر و پارک‌های موجود در شوشتر جمع‌آوری شد که در نوع خود این رقم بسیار بی‌نظیر است.

وی افزود: در ایام نوروز این میزان زباله به دو بخش زباله شهری و پارکی تقسیم می‌شود که در این میان بیش از یک‌هزار تن به پارک‌های شوشتر و یکهزار و 500 تن نیز به زباله شهری اختصاص داشته است.

شهردار شوشتر تاکید کرد: در ایام نوروز بیش از 2 هزار و 500 کیسه مخصوص جمع‌آوری زباله ماشینی به مهمانان نوروزی شوشتر تحویل داده شده است که این کیسه‌ها همگی منقوش به آرم شهرداری شوشتر بوده است.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در ایام نوروز خدمات‌دهی شبانه روزی‌ به مهمانان نوروزی ارائه کرده ‌است، گفت: شهرداری شوشتر در ایام نوروز تلاش زیادی برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی کرده است و در ایام نوروز شهرداری شوشتر امور اداری و خدماتی خود را به صورت ویژه به همشهریان و مهمانان نوروزی ارائه کرد.

وی تاکید کرد: تنظیف پارک‌های شهری در صدر برنامه‌های نوروزی شهرداری شوشتر بود و به این دلیل نیروهای ویژه‌ای در این باره در نظر گرفته شد تا لحظه به لحظه این امر مهم انجام شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه لکه‌گیری معابر شهری از اهم برنامه‌های اجرا شده پیش از نوروز و ایام نوروز بود، تاکید کرد: در ایام نوروز نیز گروه آسفالت و لکه‌گیری شهرداری با هم تجمیع شد و امور آسفالت و لکه‌گیری شهر شوشتر را با سرعت بیشتری انجام داد.

.

.

.

.

.

.فارس

(چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها