یکشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۹:۱۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۲۹۶۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره غذای محلی و سنتی در املش برگزار شد

فرماندار املش از برگزاری جشنواره غذای محلی و سنتی این شهرستان در روز یوم الله 12 فروردین خبر داد.

محمد اکبری فرماندار املش  با اشاره به وضعیت پذیرش مسافران نوروزی در این شهرستان اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش تعداد چهار مدرسه با 30 کلاس درس برای مهمانان نوروزی فراهم شده است.

وی، با بیان اینکه املش یک شهرستان تاریخی با قدمتی سه هزار ساله است، افزود: املش در 75 کیلومتری مرکز گیلان قرار دارد و 469 کیلومتر وسعت و 46 هزار نفر جمعیت دارد.

این مسئول، ورود مسافران نوروزی به املش را چشمگیر خواند و ابراز داشت: تنها از یک مسیر بالغ بر 20 هزار نفر وارد املش شدند که نسبت به نوروز سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی، ساخت هتل در املش را موجب ماندگاری بیشتر مسافران دانست و تصریح کرد: مسافرانی که وارد املش می‌شوند تعدادی مهمان و عده‌ای نیز مسافر هستند.

اکبری افزود: در مناطق روستایی املش مسافرکاشانه‌هایی با امکانات موجود پذیرای مسافران است که بسیاری از مهمانان نوروزی از آنها استفاده می‌کنند.

وی، بازار هفتگی سه‌شنبه بازار را از جمله ویژگی‌های املش عنوان کرد و بیان داشت: امروز به مناسبت 12 فروردین جشنواره غذای محلی و سنتی در ورودی شهر املش برگزار می‌شود تا مسافران و مهمانان با غذاهای محلی این شهرستان آشنا شوند.

فرماندار املش سرمایه‌گذاری در این شهرستان را مهم دانست و اذعان داشت: بستر سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در املش فراهم است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پانا

(یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۱) ۱۹:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها