پنج شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۰:۳۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۲۸۸۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

افتتاح اولین شعبه kfc در جهانشهر کرج

به گزارش فودنا ، شعبه های kfc ایران با مالکیت شرکت " کیهان افتخار سینا " پس از افتتاح اولین شعبه خود در استان البرز شعبات دیگر خود را تا آخر سال 90 افتتاح می نماید.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، مدیر عامل شرکت کیهان افتخار سینا در نشستی خبری گفت :  kfc قرار است با کیفیتی بالاتر از کشورهایی نظیر امارات ، ترکیه و قطر به عنوانی غذایی جهانی، ایرانی و حلال، با تنوع 32 مدل غذا  فعالیت خود را در ایران آغاز نماید.و امید است به ذائقه ایرانی هر ماه یک مدل غذا به منو اضافه شود و تا 50 نوع غذا هم برسد.

آقای علیزاده در ادامه گفتگو افزودند که : رستوران های kfc تا آخر سال 91 شعبه ی خود را به 100 نمایندگی و طی 5 سال به 500 شعبه می رساند که در مقایسه با کشور مالزی با 440 شعبه یک گام جلوتر خواهیم بود و بتوانیم پرچمدار استانداردهای صنعت غذا باشیم.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد قیمت غذاهای kfc گفت : تمام تلاش بر این بوده است که قیمت محصولات kfc در ایران از kfc دیگر کشورها پایین تر باشد .اما به دلیل واردات ماشین آلات و پودرهای اصلی جهانی نتوانستیم قیمت آن را پایین بیاوریم.اما این قول را می دهیم که کیفیت kfc  ایران از کشورهای همسایه به مراتب بهتر باشد.

ایشان افزودند که اشتغالزایی kfc  تا آخر امسال، 2 تا 3 هزار نفر بوده است که به زودی نیز شعبه های kfc در شهرهای تهران ، شیراز ، مشهد ، بندر عباس ، کرج ، آْمل ، تبریز ، سنندج و ... افتتاح خواهد شد.

(پنج شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰) ۰۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها