سه شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۰ / ۱۳:۴۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۷۲۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

پیشرفت 50 درصدی بزرگترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور

بزرگترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 پروژه مجتمع تولیدی "نیلی صنعت"  در جنوب کرمان با رویکرد فرآوری و عرضه محصولات باغی و زراعی از جمله طرح های ایجادی آمایش صنعت و معدن است که با مشارکت موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) به اجرا در می آید.

بر اساس گزارش ، عملیات اجرایی فاز یک این پروژه در زمینی به مساحت 5 هکتار در ناحیه صنعتی شهرستان عنبرآباد از تابستان گذشته آغاز شده و با توجه به روند انجام کار پیشرفت مناسبی داشته است.

 این مجتمع تولیدی با پیش بینی سرمایه گذاری  321هزارو 221میلیون ریال و ایجاد اشتغال 514 نفر به صورت مستقیم و بیش  از 2هزار نفر به صورت غیر مستقیم شامل سه بخش زنجیره فرآوری خرما ، تولید پودر گوجه فرنگی و مرکبات و عمل آوری میوه و سبزیجات به روش انجماد سریع IQF است.

بر این اساس ، خط تولید زنجیره فراوری خرما با ظرفیت 14هزار تن  بخش های مختلفی را از جمله خطوط عمل آوری ، فرآوری، سورتینگ و بسته بندی خرما و تفکیک خرما به صورت خشکبار و رطب به عنوان میوه با فناوری IQF و بسته بندی در اتمسفر اصلاح شده با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و تولید نکتارخرما شامل می شود.

این پروژه با ایجاد خط تولید پودر گوجه فرنگی و مرکبات با ظرفیت 6 هزار تن و با مدرن ترین تکنولوژی دنیا به روش SPRAYDRIER ، برای اولین بار است که در ایران اجرایی می شود .

خط انجماد سریع با ظرفیت 15 هزار تن شامل خطوط فرآوری و بسته بندی انواع میوه جات و سبزیجات منطبق با شرایط IQF و سیستم  fiuidized  تهیه و بسته بندی وکیوم انواع سیب زمینی منجمد و فرنج فرایز به روش  IQF و بسته بندی در اتمسفر اصلاح شده از دیگر خطوط تولیدی است که در این طرح راه انداری خواهد شد.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شاتا
(سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰) ۱۳:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها