چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۰ / ۱۲:۵۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۲۷۰۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

احداث نخستین کارخانه تولید عصاره مالت کشور در استان زنجان

اولین واحد صنعتی تولید عصاره مالت کشور در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

حمید صدری سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان در بازدید از مراحل اجرائی کارخانه تولید مالت اظهار داشت: مجتمع صنایع غذائی کیلوس در استان زنجان برای نخستین بار در کشور اقدام به تولید عصاره مالت خواهد نمود.
صدری سرمایه گذاری ارزی این پروژه را 10 میلیون یورو اعلام نموده گفت: در کنار سرمایه گذاری ارزی 80 میلیارد سرمایه گذاری ریالی نیز در این واحد صورت گرفته است.
وی نیاز کشور را 170 هزار تن در سال عنوان نمود که در حال حاظر تمامی نیاز کشور از طریق کشورهای خارجی تامین می گردد.
پیشرفت فیزیکی 98 درصدی مجتمع صنایع غذائی کیلوس از مباحثی بود که سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آن گفت تولید مالت، عصاره مالت، آب جو و ماءالشعیر بدون الکل و کاملا" طبیعی و عدم استفاده از هر گونه اسانس از تولیدات این مجتمع خواهد بود. 
صدری بازار هدف محصولات این مجتمع را 37 کشور خارجی بیان نموده اظهار داشت: 60 درصد تولیدات این مجتمع راهی بازارهای مصرف کشورهای خارجی خواهد گردید. 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت: به منظور گسترش اشتغال زائی این طرح مطالعات علمی در خصوص متناسب سازی کشت بذر جو با شرائط اقلیمی استان زنجان صورت گرفته که با همکاری سازمان تعاون روستائی و ارائه آموزشهای لازم به کشاورزان این امر محقق خواهد شد.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

موج

(چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰) ۱۲:۵۶
فرزاد نصیری
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ Iran
0
0
0

باسلام احتراما به استحضار میرساند شرکت تعاونی تولیدی عصاره مالت ارومیه با ظرفیت 3500تن درسال در حال احداث کارخانه تولید عصاره مالت در استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه میباشد لذا خواهشمند است با توجه به سوابق ارزشمند وتجارب متخصصان شایسته مجتمع غذایی
این تعاونی را در خصوص احداث وانتخاب وخرید ماشین آلات خط تولید عصاره مالت راهنمایی فرمائید مضافا در صورت امکان اجازه بازدید از محل مجتمع غذایی را برای اعضای محترم هیئت مدیره تعاونی فراهم گردد با تشکر مدیرعامل شرکت فرزاد نصیری تلفن09196354559 ایمیل


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها