دوشنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۰ / ۱۵:۲۵
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۲۵۷۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

پارس تر ک سیلو تولید کننده و اجرای سیلوهای ذخیره غلات و آرد و دام در ایران

به گزارش فودنا ، شرکت پارس ترک سیلو یکی از بزرگترین طراحان و سازندگان انواع مختلف سیلو های ذخیره سازی غلات و ماشین آلات تجهیزات کارخانه ارد در ترکیه و ایران می باشد.

شرکت پارس ترک سیلو یکی از بزرگترین طراحان و سازندگان انواع مختلف سیلو های ذخیره سازی غلات و ماشین آلات تجهیزات کارخانه ارد در ترکیه و ایران می باشد.

شرکت ptsilo ( پارس ترک سیلو ) جزو خانواده شرکت بزرگ تولیدی و مهندسی fopro در شهر مرسین ترکیه می باشد.

این شرکت با بیش از سی سال سابقه و با تولید انواع محصولات فلزی و با مصرف بیش از 100,000 تن ورق در سال و باحدود 200نفر پرسنل در کارخانه ترکیه و 70 نفر پرسنل درکارخانه ایران جزو بزرگترین شرکت های تولیدی، مهندسی در ایران و ترکیه ا می باشد.

تولید محصولات شرکت پارس ترک سیلو شامل انواع سیلوهای قیف دار و یا با کف مسطح در سایز های مختلف وانواع تجهیزات حمل ونقل آن ، ماشین آلات خشک کن و تجهیزات و ماشین آلات هوادهی و ماشین آلات کارخانه آرد می باشد.

شرکت ptsilo ( پارس ترک سیلو ) بارعایت استاندارد های بین المللی و سختگیرانه در خصوص محصولات خود به مانند C.E که بالاترین استاندارد جهت ایمنی محصولات می باشد و، جزو شرکت هایی است که رعایت بالاترین سطوح استانداردها را برای محصولات خود یک الزام می داند.

این شرکت علاوه بر رعایت استاند ارد های بین المللی جهت محصولات خود، با اجرای سیستم مدیریت کیفیت در مجموعه خود و دریافت گواهینامه استانداردISO 9001-2000 ، نحوه مدیریت خود جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان را، هدفمند نموده است

شرکت ptsilo ( پارس ترک سیلو ) قابلیت طراحی محصولات خود بر اساس استاندارد های DIN 1055 آلمان یاANSI آمریکا را دارد

این شرکت با طراحی مناسب سازه ایی سیلو ها و قرار دهی و چیدمان صحیح آنها و همچنین تولید با کیفیت بالا و نصب به موقع سعی در جلب حداکثررضایت مشتری خود دارد.

http://ptsilo.com

 

 

 

آدرس : تهران ,سعادت آباد,چهارراه قدس,مجتمع قدس,طبقه ششم,واحد 26

         982188687950   

فاکس : 982188686951+

موبایل :989126761370+

ایمیل : info@ptsilo.com

 تلفن :982188680326+ 

         vaziri@ptsilo.com

(دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰) ۱۵:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها