دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ / ۲۰:۳۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۵۴۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

ایدنان توانمندی های خویش را در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نان کشور به نمایش گذاشت

ایدنان با حضور در نمایشگاه IBEX90 دومین حضور نمایشگاهی خود را تجربه نمود . این شرکت به منظور دسیابی به اهداف عمده خود با آمادگی کامل در این نمایشگاه شرکت نمود و مورد توجه و استقبال تعداد کثیری از مدیران و دست اندر کارا ن بخش های دولتی و خصوصی ، صنعتگران ، محققین ، پژوهشگران و دانشجویان قرار گرفت .

        پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نان با حضور پرشور شرکت های داخلی و خارجی سازنده ماشین آلات ، تامین کننده مواد اولیه و تولید کننده نان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از بیست و دوم تا بیست و پنجم شهریور ماه برگزار گردید .        

  استقبال دست اندر کاران و متولیان تولید نان کشور از جمله وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت جناب آقای دکتر غضنفری و تنی چند از مدیران عالیرتبه دولتی و شرکت بازرگانی دولتی ایران و هم چنین حضور مدیران ، متخصصان و کارشناسان صنعت نان از ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه و استقبال ایشان از غرفه ایدنان نشان از اهمیت موضوع پیشرفت ها و دگرگونی های این صنعت به خصوص پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد دارد .      

    ایدنان نیز پا به پای سایر تولیدکنندگان سعی در پربار تر نمودن این حضور همگانی فعالان صنعت داشت و اهداف بلند خود را تعامل صحیح ، همکاری و همیاری با دیگر تولیدکنندگان بنیان نهاد .

 حضور گرانقدر مدیران بلند پایه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو و شرکت های گروه ایران خودرو در غرفه ایدنان گواه این مدعاست .      

    نان بیش از هفت میلیون تن از سفره ایرانی سهم دارد و برپایی چنین نمایشگاه هایی برای خدمات رسانی هرچه بهتر ، تولید نان سالمتر ، کاهش قیمت تمام شده ، ارتقاء سطح بهداشت غذایی ، کاهش هزینه های عمومی درمانی ، تبادل اطلاعات ، انتقال تکنولوژی ، معرفی دست آوردهای پژوهشی و تحقیقاتی و معرفی پیشرفت های صنف وصنعت نان ضروری است .          برخی از نتایج مثبت حاصل از این نمایشگاه برای ایدنان عبارتند از : - هم اندیشی با متولیان ، صاحبنظران ، محققین و پژوهشگران ایرانی و خارجی غلات ، آرد و نان . - معرفی دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه های فرهنگ سازی و ترویج اصول صحیح مصرف نان . - ارائه مشاوره و در اختیار نهادن داشته های متخصصین ایدنان به سایر متقاضیان ایجاد کارخانجات تولید نان به منظور کاهش هزینه های تحقیقاتی ایشان . - شناخت برخی از فرصت های بازار طی مذاکره با متخصصین بازدید کننده . - توسعه ارتباطات با مراکز پژوهشی مرتبط با نان .    

         توالی حضور شرکت ها در نمایشگاه هایی از این دست به نوعی رقابت با خود نیز هست و آنان را وادار به توسعه کمی و کیفی ، تحقیق ، نوآوری و بهینه سازی می نماید تا حرفی برای گفتن و دست آوردی برای ارائه داشته باشند . ایدنان نیز با چنین رویکردی در این نمایشگاه حاضر و در نمایشگاه های بعدی نیز حضور خواهد یافت و همه تلاش خود را مصروف توسعه تکنولوژی و محصول و بسط دیدگاه ها می نماید و این امر را گامی در جهت توسعه پایدار کشور عزیزمان می داند .   

(دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰) ۲۰:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها