یکشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۴:۳۱
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۲۵۱۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها

پک تین تولید کننده کره بادام زمینی و غذای کودک ( پوره میوه )

به گزارش فودنا ، پک تین تولید کننده کره بادام زمینی و پوره انواع میوه ها برای کودکان با نام تجاری پرارین برای اولین بار درایران با ماشین آلات سوئیسی و آلمانی تولید و وارد بازار گردید .

 شرکت تولیدی پک تین در سال 1369 به منظور تولید کره بادام زمینی و پوره انواع میوه ها و سبزیها برای کودکان تاسیس گردید . 
کره بادام زمینی در سال 1376 و پوره های آلو – هلو – گلابی – سیب و مخلوط هویج و برنج برای کودکان با نام تجاری پرارین برای اولین بار درایران با ماشین آلات سوئیسی و آلمانی تولید و وارد بازار گردید . 
کره بادام زمینی کروچی در سال 1387 و کره بادام زمینی بدون شکر و نمک برای اولین بار در دنیا در سال 1388 در این شرکت تولید و پس از اخذ تائیدیه از انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور به بازار معرفی گردید . 
کره بادام زمینی شکلاتی نیز با بیش از 50 درصد کره بادام زمینی برای اولین بار دردنیا در سال 1389 در این شرکت تولید گردیده است . محصولات دیگری نیز در دست تولید است که در آینده ای نزدیک به بازار مصرف معرفی خواهند شد . 
انواع کره بادام زمینی تولیدی این شرکت عاری از گلوتن بوده و دارای گواهینامه از انجمن سیلیاک ایران می باشد و مواد اولیه مورد استفاده در تمام تولیدات این شرکت سالم و از بهترین نوع می باشند که استقبال و رضایت مصرف کنندگان تائید کیفیت محصولات این شرکت است . 
اقدام جهت اخذ گواهینامه ایمنی و سلامت مواد غذایی 2005:22000  ISO نمونه ای دیگر از تعهد این شرکت به جلب اعتماد و رضایت مصرف کنندگان محترم و تولید محصولات با کیفیت می باشد .

شماره تماس : 2-3691250 - 0311

فاکس : 3691245 - 0311

www.pectinco.com

info@pectinco.com

 

(یکشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰) ۱۴:۳۱
شهرام رحیمی
۱۳۹۴/۰۶/۲۸
5
0
0

احتراما.چند سالی است از کره بادام زمینی شما استفاده میکنم و انواع مختلف خارجی هم امتحان کردم ولی هیچ کدام به کیفیت و خوشمزگی پرارین خصوصا کرانچی نمیرسند بهمین دلیل بنده به اکثر کسانی که برخورد میکنم توصیه میکنم از کره بادام زمینی پرارین استفاده نمایند
البته مدتیست دانه های کرانچی شما از قبل درشت تر شده خواهشمندم کیفیت این محصول را خراب نکنید اگر به صرفه نبود قیمت ار افزایش دهید بهتر از کاستن کیفیت است.موفق باشید.متشکرم.رحیمی

علی عالی زاده
۱۳۹۶/۰۹/۱۳
5
0
0

سلام عصر بخیر بنده در ارومیه یک هایپر مارکت به تازگی افتتاح کردیم که از محصولات پرارین به هیچ وجه در ارومیه موجد نمی باشد میخواستم ببینم میشه از محصولاتتون برای نمونه به هایپر مارکت بفرستین تا از جنس ایرانی در فروشگاه بفرشیم. ممنونم عالی زاده 09149616619

مهراب کریمی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ Iran
0
0
0

باسلام من سالها از محصولات شما استفاده میکنم کیفیت آن خوب است امیدوارم همواره کیفیت آنها حفظ شود


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها