سه شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۳:۱۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۲۵۰۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

نار افشان تولید کننده غذا های آماده سرد با نام تجاری سالدینا

به گزارش فودنا ، فرآورده های غذایی سالدینا با هدف افزایش کیفیت و توسعه دامنه تولیدات خود در جهت ایجاد تنوع در سبد غذایی گام برداشته و سعی دارد محصولات جدید متناسب با ذائقه خانواده ایرانی تهیه نماید.

شرکت نارافشان فعالیت خود را در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در سال 1384 در منطقه شهرک صنعتی در زمینی به وسعت یک هکتار و زیربنایی بالغ بر 3000 مترمربع آغاز نمود و در بازارهای بین المللی از جمله سوئد , هلند , کره و ... حضور یافت.

در طی فعالیت کوتاه مدت خود و با رعایت استانداردهای جهانی موفق به اخذ عنوان صادر کننده نمونه و دریافت لوح تقدیر از کارگروه توسعه صادرات استان در 2 سال پیاپی گردید .اینک این واحد تولیدی به منظور حضور در بازار داخلی ایران و افزایش ظرفیت و تنوع تولیدات , با خرید ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته داخلی و خارجی , ایجاد گلخانه های مدرن جهت عمل آوری محصولات زراعی مطلوب و با کیفیت و سلامت , خط تولید جدید خود را در زمینه انواع غذاهای آماده سرد افتتاح نموده است.

محصولات این شرکت با نام تجاری " سالدینا " در سالن‌هایی مطابق با استانداردهای مورد تایید سازمان‌های مربوطه تولید می گردد .

محصولات :

سالاد الویه ، سالاد مخصوص سبزیجات ، سالاد ماکارانی ، سبزیجات بخار پز ، و به زودی سالد سزار ،  پیازچه ، سالاد اندونزی،‌سالاد های دریایی ، و انواع ساندویچ را در سبد محصولات خود قرار می دهد.

http://saldina.com

info@saldina.com

تلفن واحد فروش : 5410156-0511

تلفن تماس : 5410156/  5410154 - 0511

(سه شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰) ۱۳:۱۵
محمد مهدی لاری
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ Iran
0
0
0

جناب اقای چهانشاهی جهت حمل بار بااینجانت که درزمینه حمل ونقل فعالیت دارم و در شرکت حمل ونقل امین ترابر شرق درحال کار می باشم تماس حاصل فرمائید تلفن اینجانب 09353875473.09151176590


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها