دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۰:۵۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۴۵۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

تولید 45 نوع محصول غذایی جدید در کشور

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی از تولید 45 نوع محصول به ظرفیت30 هزار تن محصول غذایی به بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

محمدآریاشاد با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با ظرفیت سالانه 13 هزار تن در تولید انواع کنسرو، کمپوت، رب‌گرجه فرنگی، انواع آبمیوه و کنسانتره و همچنین انواع خدمات سردخانه 300 تنی دو مداره به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین واحدهای تولید مواد غذایی در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.
وی افزود: شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی برای جذب ذائقه مشتری خود و با توجه به افزایش تولیدکنندگان و رقابت شدید در بازار، همه روزه در تولید محصولات خود تنوع ایجاد می‌کند.
آریاشاد در ادامه به صادرات محصولاتش به کشورهای شیعه نشین منطقه اشاره کرد وگفت: این محصولات با کیفیت مطلوب، خود علاوه بر کشورهای شیعه نشین و کشورهای آسیای میانه به مرزهای کانادا و سوئد راه پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی ابراز داشت: پیاده‌سازی پروژه بهبود کسب و کار، تحقیق و بررسی برای توسعه تولیدات شرکت و تکمیل سبد محصولات از اقدامات این شرکت می‌باشد.
وی همچنین به فعالیت‌های مستمر برای تولیدات این شرکت اشاره کرد و افزود: این شرکت موفق به دریافت گواهی‌نامه حلال برای محصولات تولیدی در شهریور ماه 1387و گواهی دریافت صنعت سبز در سال 1379 از سازمان محیط زیست کشور شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.موج

(دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰) ۱۰:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها