یکشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۰:۳۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۲۴۳۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

تولید کشک کم نمک با طعم منحصر بفرد محصولی جدید از شرکت سمیه

به گزارش فودنا ، محصول کشک کم نمک و پاستوریزه با طعمی منحصر بفرد و بسیار مشابه با کشک سنتی و کاملا بهداشتی همراه با بهره گیری تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا در شرکت سمیه به تولید انبوه رسید.

شرکت سمیه مفتخر است به اطلاع عموم مردم ایران برساند با تلاش و تجربه و تخصص جمعی از صاحبنظران و متخصصین برجسته در زمینه صنایع غذایی یک بار دیگر موفق به کسب افتخاری جدید در زمینه صنایع غذایی شد. این بار محصول کشک کم نمک و پاستوریزه با طعمی منحصر بفرد و بسیار مشابه با کشک سنتی و کاملا بهداشتی همراه با بهره گیری تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا در شرکت سمیه به تولید انبوه رسید. این محصول تمام ویژگیهای یک کشک ممتاز را داشته و از خصوصیات بارز آن می توان از کم نمک بودن و طعم منحصر بفرد و خواص پروتئینی آن نام برد.

بسته بندی جدید و منحصر بفرد این محصول باعث ماندگاری طولانی آن شده و به دلیل انعطاف بسته بندی به راحتی می توان آنرا در یخجال نگهداری  نمود  و مشکلات ناشی از حمل و نقل و احتمال شکستگی نیز برای این محصول و جود ندارد لذا  می توان این محصول به راحتی در سطوح غیر مسطح میتوان آنرا قرار داد بدون نگرانی از واژگون شدن و بیرون ریختن محصول. همچنین به راحتی میتوان آنرا در مسافرت و گردش های کوتاه مدت به همراه برد و نگرانی از شکستن شیشه و ریختن کشک پس از باز نمودن وجود ندارد.به دلیل نوع بسته بندی در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید در کوتاه مدت امکان تغییر در رنگ محصول و جود ندارد.  درب این محصول به گونه ایی طراحی شده که میتوان به راحتی برای تزئین غذا از آن استفاده نمود. در صورتیکه پس از مصرف مقداری از کشک باقی ماند به راحتی میتوان درب آنرا بست و از تراوش کشک به بیرون از بسته بندی جلو گیری نمود. . همچنین به دلیل بسته بندی متفاوت این محصول (بسته بندی دوی پک) قیمت آن بسیار کاهش یافته و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد.

یکی از مشکلاتی که برخی از هموطنان با آن مواجه میباشند میزان نمک موجود در برخی از غذا ها میباشد. بیمارانی که از فشار بالای خون رنج می برند از مصرف نمک پرهیز می کنند. لذا سعی میکنند از غذا های کم نمک و یا حتی بدون نمک استفاده نمایند. شرکت سمیه به خواسته این افراد ارج نهاده و با هزینه بسیار بالا خط تولید کشک کم نمک را راه اندازی نموده تا ایشان نیز بتوانند از لذت خوردن غذا های سنتی بی بهره نبوده و از تغذیه خود احساس لذت و آرامش نمایند.

دفتر مرکزی :
تلفن‌ : 44443617
فکس : 44411256 (021)
آدرس : ایران ، تهران ،جنت آباد شمالی - شهید مخبری ( 35 متری گلستان) - پلاک 239
پست الکترونیک :  Info@Somayehco.Com

http://www.somayehco.com

(یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰) ۱۰:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها