یکشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۰ / ۱۲:۴۶
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۲۳۶۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
ماردین شیرینی سلامتی

شیرین کننده های کم کالری شرکت قندهای رژیمی پرارین پارس تحت نام تجاری "ماردین"

به گزارش فودنا، شرکت "پرارین پارس "با هدف سلامتی بیشتر و زندگی شادتر، محصولات کم­ کالری که از شیرین کننده بدون کالری سوکرالوز تولید می گردند، را با نام تجاری ماردین به بازار عرضه می کند.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران ، فودنا ؛ در سال 1385 موسسان شرکت با تحقیق در بازار مواد غذایی ایران به این نتیجه رسیدند که مواد غذایی مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و نمی­توانند از شکر معمولی استفاده نمایند، در بازار ایران به طور عام وجود ندارد. لذا به منظور فراهم نمودن سبد کالایی که خواسته های این گروه را تأمین نماید تاسیس یک واحد تولیدی شیرین کننده های کم کالری تحت نام شرکت قند رژیمی پراین پارس آغاز گردید. این شرکت پس از طی مراحل اجرایی در شهریور سال 1389 به بهره­برداری رسید.

فرآورده­های شرکت پرارین پارس با برترین کیفیت، مطابق استانداردهای جهانی فراهم شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می­گردد. فرآوری محصولات  شرکت پرارین پارس، با بهره­گیری از کارشناسان دانش­آموخته و کارآزموده، دانش فنی، تجهیزات و ماشین­آلات مدرن، فن­آوری روز و نظام کنترل کیفیت مواد صورت می­گیرد.

شرکت پراین پارس با هدف سلامتی بیشتر و زندگی شادتر، محصولات کم­ کالری که از شیرین­کننده بدون کالری سوکرالوز تولید میگردند را با نام تجاری ماردین به بازار عرضه می کند.

تهران ، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان 24، پلاک 14 طبقه دوم

تلفن: 88303551 و 88302653 

 نمابر: 88810922 (9821+)

http://mymardin.ir

info@perarin.com

(یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰) ۱۲:۴۶
آیه سادات نیا
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
0

سلام من از مشتریان محصول شما هستم و ساکن میدان هروی در تهران. ممنون می شوم اگر آدرس نزدیک ترین عرضه کننده محصولات خود بویژه شیرین کننده کم کالری، را برایم ارسال فرمایید. با تشکر آیه سادات نیا


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها